Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Obavještenja

Obavještenje – Njemačka nevladina organizacija Help

Njemačka nevladina organizacija Help je od 07. Marta 2023.godine, Help – Hilfe zur Selbsthilfe e.V.  započela realizaciju projekta “Inkluzija i ekonomsko osnaživanje na Zapadnom Balkanu 2023/2024” na području Grada Doboja. Projekat finansira Vlada Savezne Republike Njemačke kroz Pakt za Stabilnost Jugoistočne Europe, uz sufinansiranje od strane Grada Doboja.

Projekat će trajati 12 mjeseci i podržati ukupno 20 korisnika sa područja Grada Doboja. Potencijalni korisnici su sve nezaposlene i/ili zaposlene osobe iz socijalno ugroženih kategorija stanovništva sa zdravim poslovnim idejama za započinjanje ili razvoj samostalnih poslovnih aktivnosti. Projektom mogu biti podržane sve aktivnosti koje rezultiraju odgovarajućim mjesečnim prihodom, zavisno od dostupnih finansijskih sredstava i tržišnog potencijala svakog individualnog prijedloga.

Ideja treba sadržavati komponentu zaštite životne sredine te biti ocijenjena kao “Zeleni” biznis od strane Help-ovih službenika.   

Odobrena pomoć biće distribuirana isključivo u vidu materijalno-tehničkih sredstava potrebnih za djelatnost, bez gotovinskih isplata.

Prosječan iznos individualne donacije određen je u protuvrijednosti 2.500 EUR. Svaki korisnik biće u obavezi da uplati 20% od ukupnog iznosa donacije, da registruje svoju djelatnost (minimalno poljoprivredno gazdinstvo) i obavi 10 sati društveno-korisnog rada za lokalnu zajednicu.

Svi zainteresovani mogu dobiti detaljne informacije o projektu i formulare za prijavu na jednoj od prezentacija koje će biti održane u sljedećim terminima:

DanDatumMjestoVrijemeProstorije
Ponedjeljak 08.05.2023Doboj11:00Privredna komora (sala)
Srijeda        10.05.2023        MZ Kotorsko   MZ Majevac        11:00   13:00      Dom Kulture Kotorsko   Izletište “Vuk” Majevac ili u slučaju lošeg vremena  OŠ Đ. Jakšić Majevac
Četvrtak11.05.2023MZ Kožuhe11:00Prostorije FK “Hajduk”
Petak   12.05.2023Doboj13:00Privredna komora (sala)

Više informacija o projektu možete dobiti i na web stranici http://www.help.org.ba/ ili putem email-a: help.bosnia@help.org.ba 

Javni oglas – o pokretanju postupka usklađivanja autobuskih redova vožnje na području grada Doboja za registracioni period 2023/2024

J A V N I   O G L A S

o pokretanju postupka usklađivanja autobuskih redova vožnje
na području grada Doboja za registracioni period 2023/2024

            Na osnovu člana 27. stav 2. Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju Republike Srpske („Službeni glasnik Republike Srpske“, broj: 47/17 i 17/23), člana 3. i 11. Pravilnika o kriterijumima, načinu i postupku usklađivanja i registracije redova vožnje autobuskih linija na području grada Doboja  („Službeni glasnik Grada Doboja“, broj: 2/18), obavještavaju se prevoznici o pokretanju postupka usklađivanja redova vožnje autobuskih linija na području grada Doboja za registracioni period 2023/2024.

            Za usklađivanje, prevoznici su obavezni dostaviti:

  1. Zahtjev za usklađivanje koji sadrži podatke o prevozniku (tačna adresa, broj telefona/ telefaksa, e-mail adresa, ime i prezime odgovornog lica i njegov mobilni telefon).
  • Licence za prevoznika (licenca „B“) i licence za vozila kojima se vrši javni prevoz lica izdate od strane nadležnog organa, odnosno licence prevoznika i izvoda iz licence u skladu sa članom 2. stav 2. Pravilnika o uslovima i postupku izdavanja, licence prevoznika, izvoda iz licence i načinu označavanja vozila („Službeni glasnik RS“, broj: 77/17).
  • Ovjerene kopije kompletne registracije privrednog društva koje ispunjava opšte uslove za vršenje prevoza u skladu sa članom 6. Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju Republike Srpske („Službeni glasnik Republike Srpske“, broj: 47/17 i 17/23), koje je registrovano kod nadležnog registracionog suda, odnosno kopiju rješenja o registraciji preduzetnika registrovanog kod nadležnog registracionog organa Jedinice lokalne samouprave (dozvola za rad).
  • Za redove vožnje koji se održavaju u kooperaciji obavezno navesti naziv kooperanta na redu vožnje i dostaviti Ugovor o kooperaciji, ovjeren od strane svih kooperanata.
  • Svi redovi vožnje moraju biti usklađeni sa Pravilnikom o kriterijumima, načinu i postupku usklađivanja i registracije redova vožnje autobuskih linija na području grada Doboja (“Službeni glasnik Grada Doboja“, broj: 2/18), i Daljinarom sa minimalnim vremenima vožnje na gradskim autobuskim linijama na području grada Doboja („Službeni glasnik Grada Doboja“, broj: 2/18) – navesti broj relacije iz Daljinara, kao i drugim uslovima iz člana 7. Pravilnika.
  • Prijedloge redova vožnje autobuskih linija za usklađivanje u gradu Doboj dostaviti prema sljedećem:
    • Prijedloge novih redova vožnje, u 10 primjeraka, prema obrascu u Pravilniku,
    • Prijedloge starih redova vožnje s promjenom u 10 primjeraka,
    • Prijedloge starih redova vožnje kojima se produžuje rok važenja.
  • U Skladu sa članom 9. Pravilnika o kriterijumima, načinu i postupku usklađivanja i registracije redova vožnje autobuskih linija na području grada Doboja  („Službeni glasnik Grada Doboja“, broj: 2/18) i Odlukom o naknadama za usklađivanje i registraciju autobuskih linija na području grada Doboja („Službeni glasnik Grada Doboja“, broj: 2/18),  za registracioni period 2022/2023 prevoznici su obavezni uplatiti:
  • naknadu za usklađivanje novog reda vožnje, za svaki najavljeni polazak i za svaki najavljeni povratak u iznosu od 40,00 KM (dostaviti dokaz o uplati),
    • za svaki najavljeni polazak i za svaki najavljeni povratak na starom redu vožnje s promjenom potrebno je uplatiti  iznos od 40,00 KM (dostaviti dokaz o uplati),
    • naknadu za registraciju novih redova vožnje po jednoj liniji, kao i naknadu za produženje roka važenja starih redova vožnje po jednoj liniji u iznosu od 200,00 KM (dostaviti dokaz o uplati),
    • naknadu za rješavanje sporova u iznosu od 400,00 KM koju uplaćuje prigovarač novog reda vožnje (dostaviti dokaz o uplati).

Naknada se uplaćuje  na račune javnih prihoda Grada Doboja broj:

  • 555008-00240202-21 kod Nove banke Doboj,
  • vrsta prihoda: 729124,
  • budžetska organizacija: 9999999
  • opština: 028

Bez prethodnih uplata i dostavljenih obrazaca o uplatama, prijedlozi redova vožnje se neće razmatrati i usklađivati.

  • Navedene dokumente potrebno je dostaviti Odjeljenju za privredu i društvene djelatnosti Doboj, do 15.05.2023. godine do 13,00 časova, nakon čega će se pristupiti javnom otvaranju prispjelih pošiljki i evidentiraće se njihov sadržaj.

Dokumentaciju predati na šalter broj 2 (pisarnica Grada Doboja) sa naznakom „NE OTVARATI“, istu ne dostavljati poštom zbog mogućeg kašnjenja ili gubljenja pošiljke.

  • Nakon što Komisija za usklađivanje pregleda valjanost prispjelih zahtjeva biće organizovan sastanak usklađivanja redova vožnje na koji će biti pozvani svi zainteresovani prevoznici.

Počelo je glasanje u Omladinskoj banci Doboj

Pušteno glasanje za projekte Omladinske banke Doboj.
Glasanje traje do 17.4.2023. godine do 14 sati.

Link kampanje za projekte je:
https://lonac.pro/bs/poll/50

Link kampanje za mikrobiznis je:
https://lonac.pro/bs/poll/94

Javni poziv za učešće u programu obuke o pripremi poslovnih planova

Preduzeće Centar za ekonomiju d.o.o. iz Banje Luke poziva pripadnike poljoprivredno – prehrambenog sektora (individualne poljoprivredne proizvođače, preduzeća iz oblasti poljoprivrede, udruženja poljoprivrednika, poljoprivredne zadruge, itd.), te sadašnje i buduće konsultante, koji rade u poljoprivredno – prehrambenom sektoru, da se prijave za učešće u programu obuke o pripremi poslovnih planova, koji se realizuje u okviru projekta EU4AGRI, finansiranog od strane Evropske unije. Obuka će biti održana u periodu maj – juli 2023. godine.

Obuka traje 60 radnih časova organizovanih u 3 modula, koji zajedno čine cjelinu, a obrađuju kompletnu tematiku vezanu za poslovno planiranje.

Za potrebe održavanja programa obuke biće formirane dvije grupe učesnika, sa maksimalnim brojem od 20 učesnika po grupi. Prvu grupu će činiti poljoprivredni proizvođači, a drugu konsultanti. Od učesnika se očekuje da redovno i aktivno učestvuju na obuci. Učešće u obuci je besplatno. 

Obuka će se održavati u Banjoj Luci, u hotelu Jelena, ul. Jovana Dučića 23a.

Program obuke se izvodi u okviru projekta EU4AGRI, koji finansira Evropska unija, a sprovode Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP) u BiH i Češka razvojna agencija (CzDA).

Projekat „Podrška Evropske unije za konkurentnost poljoprivrede i ruralni razvoj u Bosni i Hercegovini“ (EU4AGRI) je četverogodišnja inicijativa (2020-2024), sa ciljem modernizacije poljoprivredno-prehrambenog sektora, otvaranja novih i zadržavanja postojećih radnih mjesta, te podrške oporavku od krize prouzrokovane COVID-19 virusom u Bosni i Hercegovini.

Program obuke je namijenjen za učesnike iz šire regije Banja Luka (Novi Grad, Prijedor, Kostajnica, Kozarska Dubica, Gradiška, Laktaši, Nova Topola, Srbac, Prnjavor, Derventa, Doboj, Teslić, Tešanj, Kotor Varoš, Čelinac, Kneževo, Jajce, Mrkonjić Grad, Šipovo) i Unsko – sanskog kantona (Sanski Most, Ključ, Bosanski Petrovac, Drvar, Bihać, Cazin, Velika Kladuša, Bosanska Krupa).  

Ako ste zainteresovani da unaprijedite vještine poslovnog planiranja, molimo Vas da popunite aplikaciju za učešće u programu obuke (https://www.centarzaekonomiju.com/edukacija.html) i da nam je pošaljete putem e-mail-a, zajedno sa svojim CV-jem (biografijom). Navedene dokumente šaljite na e-mail adresu: milos.t@centarzaekonomiju.com. Tražene dokumente možete poslati najkasnije do 20.04.2023.g. Više informacija o programu možete dobiti putem telefona 065 910 944.