Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Vanredna situacija

Gradski štab za vanredne situacije: Naredba o regulisanju rada trgovinskih, ugostiteljskih, zanatskih, uslužnih i drugih objekata i službi

Na osnovu člana 22. stav 12., člana 39. stav 1. i člana 41. Zakona o zaštiti i spasavanju u vanrednim situacijama („Službeni glasnik Republike Srpske“, br. 121/12 i 46/17), člana 43. Zakona o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti („Službeni glasnik Republike Srpske“, br. 90/17), člana 5. i člana 6. Odluke o formiranju Gradskog štaba za vanredne situacije („Službeni glasnik Grada Doboj“, br. 2/18), Odluke o proglašenju vanredne situacije na teritoriji Grada Doboj broj: 02-022-601/20 od 16.03.2020. godine, Zaključka o ograničenju i zabrani kretanja lica na teritoriji Republike Srpske, Republičkog štaba za vanredne situacije 05-1/20 od 21.03.2020. godine, Zaključka o obaveznom sprovođenju mjera za reagovanje na pojavu bolesti izazvane novim virusom korona („COVID-19“) u Republici Srpskoj u vezi sa radom zdravstvenih ustanova – apoteka, Republičkog štaba za vanredne situacije 06-6/20 od 22.03.2020. godine a na prijedlog Gradskog štaba za vanredne situacije Komandant štaba donosi:

NAREDBU

o regulisanju rada trgovinskih, ugostiteljskih, zanatskih, uslužnih  i drugih objekata i službi na teritoriji Grada Doboj

U cilju provođenja vanrednih mjera za sprečavanje i suzbijanje zaraznih bolesti, zaštite i spasavanja stanovništva, te provođenja Zaključka o ograničenju i zabrani kretanja lica na teritoriji Republike Srpske:

1. Zabranjuje se rad sledećim objektima, svakim radnim danom i u dane vikenda do 30. marta 2020. godine i to:

  • ugostiteljskim objektima svih kategorija,
  • trgovinama, osim subjekata iz člana 2., stav 1., 2., 3., 4., 5., 6., ove odluke,
  • trgovine na malo (boje i lakova, elektro i vodomaterijala, keramike, namještaja, obuće, odjeće i rasvjete ),
  • uslužne djelatnosti/zanatstvo u kojima se ostvaruje neposredan bliski kontakt sa klijentima, osim taksi službe,
  • svadbenim salonima,
  • fitnes  centrima (fitnes, bodi – bilding klubovima i sličnim oblicima organizovanja),
  • dječijim igraonicama,
  • pijacama na području grada Doboja.

2. Ograničava se rad:

  • zdravstvenih ustanova – apoteka

   a) radnim danom od 08 do 18 časova

   b) vikendom od 08 do 13 časova,

  • u cilju realizacije Zaključka Republičkog štaba za vanredne situacije br: 06-6/20 od 22.03.2020. godine o snabdjevanju lijekovima i medicinskim sredstvima kada apoteke ne rade zadužuje se  zdravstvena ustanova – ZU „Moja apoteka“, smještena u zgradi JZU „Dom zdravlja“ Doboj, da organizuje rad od 00-24 časova,
  • trgovačkim centrima od 07,00 do 18,00 časova, mogu raditi samo trgovine prehrane/robe široke potrošnje,
  • trgovine prehrane/robe široke potrošnje 07,00 do 18,00 časova
  • subjektima koji obavljaju djelatnost proizvodnje hljeba, peciva, svježe tjestenine i kolača (isključivo u okviru prodaje njihovih proizvoda) – od 07,00 do 19,00 časova.
  • trgovine stočne hrane od 07,00 do 18,00 časova,
  • trgovine građevinskim materijalom – stovarišta od 7,00 do 18,00 časova

Subjektima iz stava 3.,4, i 5. ovog člana dozvoljen je rad u skladu sa ovim članom ako se radi o subjektima koji prometuju pretežno prehrambenim proizvodima (više od 50%).

Rad u subjektima iz stava 1., 2., 3., 4., 5., 6. i 7. ovog člana organizovati uz preduzimanje sledećih mjera:

  • ograničiti broj ljudi koji istovremeno mogu biti prisutni u zatvorenom prodajnom prostoru ( jedna osoba na 50m2, a maksimalno pet osoba na objekte veće od 200 m2 ), tako da se na ulazu reguliše broj osoba koje istovremeno mogu biti u objektu,
  • ispred blagajni označiti i organizovati razmak između kupaca od najmanje jedan metar,
  • u zatvorenom prodajnom prostoru omogućiti brz protok kupaca, brz izlazak iz objekata i mjere dezinfekcije i povišene higijene.
  • javne kuhinje – dozvoljen rad preko šaltera bez usluživanja/posluživanja u objektima,
  • dostava životnih namirnica je dozvoljena od 07,00 do 18,00 časova za one subjekte koji su registrovani za obavljanje te djelatnosti, uz maksimalne mjere higijene i sigurnosti koje će kontrolisati kontrolni organi,
  • hoteli, moteli i hosteli – mogu pružiti usluge u svom prostoru za svoje goste a usluge hrane i pića samo za goste hotela, motela i hostela,
  • benzinske pumpe, bez ograničenja kada je u pitanju prodaja goriva i drugih naftnih derivata, sa ograničenjem za dio benzinske pumpe u kojem je smješten prodajni objekat – od 07,00 do 18,00 časova,
  • poljoprivredne apoteke – od 07,00 do 18,00 časova, uz preduzimanje sledećih mjera:
  • ograničiti broj ljudi koji istovremeno mogu biti prisutni u zatvorenom prodajnom prostoru, tako da se na ulazu reguliše broj osoba koje mogu istovremeno ulaziti (jedna osoba na 50m2, a maksimalno pet osoba na objekte veće od 200 m2),
  • ispred blagajni ograničiti i organizovati razmak između kupaca od najmanje jedan metar,
  • u zatvorenom prodajnom prostru omogućiti brz protok kupaca, brz izlazak iz objekata i mjere dezinfekcije i povišene higijene.

3. Gradska uprava i gradske službe će organizovati svoj rad kako slijedi:

  • u svim organizacionim jedinicama Gradske uprave organizovati rad sa minimalnim brojem potrebnih izvršilaca na licu mjesta,
  • ostala lica uputiti na rad od kuće ili rad kod kuće,
  • na ulazu u sve službene prostorije Gradske uprave koje pružaju usluge građanima ograničiti broj osoba koje istovremeno mogu da uđu i borave u Upravi, onemogućiti zadržavanje u prostorijama Gradske uprave i pravljenje dužih redova u zatvorenom prostoru,
  • održavati rastojanje između građana u zatvorenim prostorima Uprave od najmanje jedan metar, uz preduzimanje mjera dezinfekcije i povišene higijene,

U svim gradskim ustanovama i preduzećima, osim Doma zdravlja, organizovati minimalan proces rada uz izvršavanje svih funkcija; ostala lica uputiti na rad kod kuće ili od kuće, obezbijediti iste mjere za ograničavanje broja ulazaka i zadržavanja u prostorima gdje se pružaju usluge,

  • sve organizacione jedinice, gradske ustanove i preduzeća dužni su pisano izvijestiti Komandanta štaba za vanredne situacije i Gradski štab o preduzetim mjerama.

4. Dom zdravlja će reorganizovati svoj rad po usaglašenim preporukama i zaključcima sa resornim ministarstvom pri čemu:

  • organizovati se za pružanje zdravstvene zaštite primarno osobama koje mogu biti zaražene virusom Korona,
  • prioritetno i bez zadrške provoditi mjere anketiranja lica koja su bila u kontaktu sa zaraženim, sa predlaganjem kućne izolacije za sve osobe prvog kontakta,
  • organizovati bez prekida (0-24 časa) službu javljanja, davanja odgovora i usluge licima koja će se javljati zbog ulaska u zemlju na graničnim prelazima,
  • pojačati kontrolu na ulazu u Dom zdravlja, svih lica kako bi se zaštitili zdravstveni radnici Doma zdravlja.

5. Zadužuje se Odjeljenje za inspekcijske poslove i Odjeljenje za poslove komunalne policije da u provođenju ove Naredbe obezbijedi poštovanje iste od strane naprijed navedenih subjekata.

6. O izvršenju zadataka iz ove Naredbe, organi iz tačke 5. ove naredbe, svakodnevno će izvještavati Komandanta gradskog štaba za vanredne situacije.

7. Naredba broj: 02-022- 644/20 od 22.03.2020. godine se stavlja van snage.

8. Ova naredba stupa na snagu danom donošenja i biće objavljena u „Službenom glasniku Grada Doboj“.

Broj: 02-022-648/20                                                                          KOMANDANT ŠTABA

Datum: 23.03.2020.                                                                                      Boris Jerinić

Upis u prvi razred osnovnih škola

Budući da se bliži termin za upis učenika u prvi razred propisan odredbama Zakona o osnovnom vaspitanju i obrazovanju („Službeni glasnik RS“ br 44/17, 31/18 i 84/19), a imajući u vidu trenutnu situaciju izazvanu korona virusom i naložene mjere, ovim putem Vas obavještavamo o načinu evidentiranja djece dorasle za upis u prvi razred školske 2020/2021. godine:

  1. Upis, odnosno prijavljivanje djece će se vršiti ISKLJUČIVO:
  • putem telefona ili
  • putem elektronske pošte
  1. Prilikom prijavljivanja djece potrebno je dostaviti sljedeće podatke:
  • Ime i prezime djeteta
  • Ime jednog od roditelja
  • JMB
  • Kontakt telefon ili mejl adresu
  • Adresu prebivališta

Dokumentaciju potrebnu za uspis ne donositi u školu niti slati poštom. Istu ćete dostaviti školi kada dijete dovedete na testiranje. O terminu testiranja bićete naknadno, blagovremeno obavješteni a uskladu sa preporukama nadležnih institucija.

U tabeli ispod Vam dostavljamo kontakte svih osnovnih škola na području Grada Doboja.

Naziv školeTelefon Elektronska poštaTermin upisa
JU OŠ „Vuk Karadžić“ Doboj053/221-838os110@skolers.orgOd 8:00 do 10:00 i od 11:00 do 13:00
JU OŠ „Sveti Sava“ Doboj 053/203-671 ili 053/221-347os112.pedagog@skolers.org ili * popunjavanjem elektronskog upitnika putem linka na FB stranici i veb sajtu školeod 8:00 do 12:00
JU OŠ „Dositej Obradović“ Doboj053/236-714os111.pedagog@skolers.orgod 8:00 do 15:00
JU OŠ „Đuro Jakšić“ Doboj053/280-007os115@skolers.orgod 8:00 do 13:00
*30.03. i 01.04.  
JU OŠ „Milan Rakić“ Velika Bukovica053/286-278os116@skolers.orgod 08:00 do 10:00
JU OŠ „Petar Petrović Njegoš“ Boljanić053/276-001os113@skolers.orgod 08:30 do 13:00
JU OŠ „Ozren“ Donja Paklenica065/953-629os140@skolers.orgod 10:00 do 12:00
JU OŠ „Radoje Domanović“ Osječani053/285-031os114.pedagog@skolers.orgod 08:00 do 12:00   *30.03-01.04.
JU OŠ „Petar Kočić“ Sjenina Rijeka053/277-297 ili 053/277-298os117@skolers.orgod 08:00 do 12:00

Gradski štab za vanredne situacije: Naredba o regulisanju radnog vremena

Na osnovu člana 22. stav 12., člana 39. stav 1. i člana 41. Zakona o zaštiti i spasavanju u vanrednim situacijama („Službeni glasnik Republike Srpske“, br. 121/12 i 46/17), člana 43. Zakona o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti („Službeni glasnik Republike Srpske“, br. 90/17), člana 59. i 82. Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni glasnik Republike Srpske“, br. 97/16 i 36/19), člana 5. i člana 6. Odluke o formiranju Gradskog štaba za vanredne situacije („Službeni glasnik Grada Doboj“, br. 2/18) čl. 60. i čl. 77 Statuta Grada Doboj („Službeni glasnik Grada Doboja“, br. 1/17), Odluke o proglašenju vanredne situacije na teritoriji Grada Doboj broj: 02-022-601/20 od 16.03.2020. godine i Zaključka o ograničenju i zabrani kretanja lica na teritoriji Republike Srpske, Republičkog štaba za vanredne situacije 05-1/20 od 21.03.2020. godine, a na prijedlog Gradskog štaba za vanredne situacije Komandant štaba donosi:

NAREDBU

o regulisanju rada trgovinskih, ugostiteljskih, zanatskih, uslužnih  i drugih objekata i službi na teritoriji Grada Doboj

U cilju provođenja vanrednih mjera za sprečavanje i suzbijanje zaraznih bolesti, zaštite i spasavanja stanovništva, te provođenja Zaključka o ograničenju i zabrani kretanja lica na teritoriji Republike Srpske:

1. Zabranjuje se rad sledećim objektima, svakim radnim danom i u dane vikenda do 30. marta 2020. godine i to:

  • ugostiteljskim objektima svih kategorija,
  • trgovinama, osim subjekata iz člana 2., stav 1., 2., 3. i 4. ove odluke,
  • trgovine na malo (boje i lakova, elektro i vodomaterijala, keramike, namještaja, obuće, odjeće i rasvjete ),
  • uslužne djelatnosti/zanatstvo u kojima se ostvaruje neposredan bliski kontakt sa klijentima, osim taksi službe,
  • svadbenim salonima,
  • fitnes  centrima (fitnes, bodi – bilding klubovima i sličnim oblicima organizovanja),
  • dječijim igraonicama,
  • pijacama na području grada Doboja.

2. Ograničava se rad:

  • trgovačkim centrima od 07,00 do 18,00 časova, mogu raditi samo trgovine prehrane/robe široke potrošnje i apoteke,
  • trgovine prehrane/robe široke potrošnje 07,00 do 18,00 časova
  • subjektima koji obavljaju djelatnost proizvodnje hljeba, peciva, svježe tjestenine i kolača (isključivo u okviru prodaje njihovih proizvoda)- od 07,00 do 19,00 časova.
  • trgovine stočne hrane od 07,00 do 18,00 časova,
  • trgovine građevinskim materijalom-stovarišta od 7,00 do 18,00 časova

Subjektima iz stava 1.,2, i 3. ovog člana dozvoljen je rad u skladu sa ovim članom ako se radi o subjektima koji prometuju pretežno prehrambenim proizvodima (više od 50%).

Rad u subjektima iz stava 1., 2., 3., 4. i 5. ovog člana organizovati uz preduzimanje sledećih mjera:

  • ograničiti broj ljudi koji istovremeno mogu biti prisutni u zatvorenom prodajnom prostoru ( jedna osoba na 50m2, a maksimalno pet osoba na objekte veće od 200 m2 ), tako da se na ulazu reguliše broj osoba koje istovremeno mogu biti u objektu,
  • ispred blagajni označiti i organizovati razmak između kupaca od najmanje jedan metar,
  • u zatvorenom prodajnom prostoru omogućiti brz protok kupaca, brz izlazak iz objekata i mjere dezinfekcije i povišene higijene.
  • javne kuhinje- dozvoljen rad preko šaltera bez usluživanja/posluživanja u objektima,
  • dostava životnih namirnica je dozvoljena od 07,00 do 18,00 časova za one subjekte koji su registrovani za obavljanje te djelatnosti, uz maksimalne mjere higijene i sigurnosti koje će kontrolisati kontrolni organi,
  • hoteli, moteli i hosteli- mogu pružiti usluge u svom prostoru za svoje goste a usluge hrane i pića samo za goste hotela, motela i hostela,
  • benzinske pumpe, bez ograničenja kada je u pitanju prodaja goriva i drugih naftnih derivata, sa ograničenjem za dio benzinske pumpe u kojem je smješten prodajni objekat- od 07,00 do 18,00 časova,
  • apoteke i poljoprivredne apoteke- bez promjene radnog vremena, uz preduzimanje sledećih mjera:
  • ograničiti broj ljudi koji istovremeno mogu biti prisutni u zatvorenom prodajnom prostoru, tako da se na ulazu reguliše broj osoba koje mogu istovremeno ulaziti (jedna osoba na 50m2, a maksimalno pet osoba na objekte veće od 200 m2),
  •   ispred blagajni ograničiti i organizovati razmak između kupaca od najmanje jedan metar,
  •   u zatvorenom prodajnom prostru omogućiti brz protok kupaca, brz izlazak iz objekata i mjere dezinfekcije i povišene higijene.

3. Gradska uprava i gradske službe će organizovati svoj rad kako slijedi:

  • u svim organizacionim jedinicama Gradske uprave organizovati rad sa minimalnim brojem potrebnih izvršilaca na licu mjesta,
  • ostala lica uputiti na rad od kuće ili rad kod kuće,
  • na ulazu u sve službene prostorije Gradske uprave koje pružaju usluge građanima ograničiti broj osoba koje istovremeno mogu da uđu i borave u Upravi, onemogućiti zadržavanje u prostorijama Gradske uprave i pravljenje dužih redova u zatvorenom prostoru,
  • održavati rastojanje između građana u zatvorenim prostorima Uprave od namjanje jedan metar, uz preduzimanje mjera dezinfekcije i povišene higijene,

U svm gradskim ustanovama i preduzećima, osim Doma zdravlja, organizovati minimalan proces rada uz izvršavanje svih funkcija; ostala lica uputiti na rad kod kuće ili od kuće, obezbjediti iste mjere za ograničavanje broja ulazaka i zadržavanja u prostorima gdje se pružaju usluge,

  • sve organizacione jedinice, gradske ustanove i preduzeća dužni su pisano izvjestiti Komandanta štaba za vanredne situacije i Gradski štab o preduzetim mjerama.

4. Dom zdravlja će reorganizovati svoj rad po usaglašenim preporukama i zaključcima sa resornim ministarstvom pri čemu:

  • organizovati se za pružanje zdravstvene zaštite primarno osobama koje mogu biti zaražene virusom Korona,
  • prioritetno i bez zadrške provoditi mjere anketiranja lica koja su bila u kontaktu sa zaraženim, sa predlaganjem kućne izolacije za sve osobe prvog kontakta,
  • organizovati bez prekida (0-24 časa) službu javljanja, davanja odgovora i usluge licima koja će se javljati zbog ulaska u zemlju na graničnim prelazima,
  • pojačati kontrolu na ulazu u Dom zdravlja, svih lica  kako bi se zaštitili zdravstveni radnici Doma zdravlja.

5. Zadužuje se Odjeljenje za inspekcijske poslove i Odjeljenje za poslove komunalne policije da u provođenju ove Naredbe obezbjedi poštovanje iste od strane naprijed navedenih subjekata.

6. O izvršenju zadataka iz ove Naredbe, organi iz tačke 5. ove naredbe, svakodnevno će izvještavati Komandanta gradskog štaba za vanredne situacije.

7. Naredba broj: 02-022- 642 /20 od 20.03.2020.godine se stavlja van snage.

8. Ova naredba stupa na snagu danom donošenja i biće objavljena u “Službenom glasniku Grada Doboj”.

Broj: 02-022-644/20

Datum: 22.03.2020. godina                                                                  KOMANDANT ŠTABA

Boris Jerinić

Naredba o regulisanju rada trgovinskih, ugostiteljskih, zanatskih, uslužnih i drugih objekata i službi

Na osnovu člana 22. stav 12., člana 39. stav 1. i člana 41. Zakona o zaštiti i spasavanju u vanrednim situacijama („Službeni glasnik Republike Srpske“ br. 121/12 i 46/17), člana 43. Zakona o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti („Službeni glasnik Republike Srpske“ br. 90/17), člana 59. i 82. Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni glasnik Republike Srpske“ br. 97/16 i 36/19), člana 5. i člana 6. Odluke o formiranju Gradskog štaba za vanredne situacije („Službeni glasnik Grada Doboj“ br. 2/18) čl. 60. i čl. 77 Statuta Grada Doboj („Službeni glasnik Grada Doboja“ br. 1/17)  i Odluke o proglašenju vanredne situacije na teritoriji Grada Doboj broj: 02-022-601/20 od 16.03.2020.godine a na prijedlog Gradskog štaba za vanredne situacije Komandant štaba donosi:

NAREDBU

o regulisanju rada trgovinskih, ugostiteljskih, zanatskih, uslužnih  i drugih objekata i službi na teritoriji Grada Doboj

U cilju provođenja vanrednih mjera za sprečavanje i suzbijanje zaraznih bolesti te zaštite i spasavanja stanovništva:

1. Zabranjuje se rad sledećim objektima, svakim radnim danom i u dane vikenda do 30.marta 2020.godine i to:

  • ugostiteljskim objektima svih kategorija,
  • trgovinama, osim subjekata iz člana 2., stav 1., 2., 3. i 4. ove odluke,
  • trgovine na malo (boje i lakova, elektro i vodomaterijala, keramike, namještaja, obuće, odjeće i rasvjete ),
  • uslužne djelatnosti/zanatstvo u kojima se ostvaruje neposredan bliski kontakt sa klijentima, osim taksi službe,
  • svadbenim salonima,
  • fitnes  centrima (fitnes, bodi – bilding klubovima i sličnim oblicima organizovanja),
  • dječijim igraonicama,
  • pijacama na području grada Doboja.

2. Ograničava se rad:

  • trgovačkim centrima od 07,00 do 18,00 časova, mogu raditi samo trgovine prehrane/robe široke potrošnje i apoteke,
  • trgovine prehrane/robe široke potrošnje 07,00 do 18,00 časova
  • subjektima koji obavljaju djelatnost proizvodnje hljeba, peciva, svježe tjestenine i kolača (isključivo u okviru prodaje njihovih proizvoda) – od 07,00 do 22,00 časova.
  • trgovine stočne hrane od 07,00 do 18,00 časova,
  • trgovine građevinskim materijalom-stovarišta od 7,00 do 18,00 časova

Subjektima iz stava 1.,2, i 3. ovog člana dozvoljen je rad u skladu sa ovim članom ako se radi o subjektima koji prometuju pretežno prehrambenim proizvodima (više od 50%).

Rad u subjektima iz stava 1., 2., 3., 4. i 5. ovog člana organizovati uz preduzimanje sledećih mjera:

  • ograničiti broj ljudi koji istovremeno mogu biti prisutni u zatvorenom prodajnom prostoru ( jedna osoba na 50m2, a maksimalno pet osoba na objekte veće od 200 m2 ), tako da se na ulazu reguliše broj osoba koje istovremeno mogu biti u objektu,
  • ispred blagajni označiti i organizovati razmak između kupaca od najmanje jedan metar,
  • u zatvorenom prodajnom prostoru omogućiti brz protok kupaca, brz izlazak iz objekata i mjere dezinfekcije i povišene higijene.
  • javne kuhinje – dozvoljen rad preko šaltera bez usluživanja/posluživanja u objektima,
  • dostava životnih namirnica je dozvoljena od 07,00 do 18,00 časova za one subjekte koji su registrovani za obavljanje te djelatnosti, uz maksimalne mjere higijene i sigurnosti koje će kontrolisati kontrolni organi,
  • hoteli, moteli i hosteli- mogu pružiti usluge u svom prostoru za svoje goste a usluge hrane i pića samo za goste hotela, motela i hostela,
  • benzinske pumpe, bez ograničenja kada je u pitanju prodaja goriva i drugih naftnih derivata, sa ograničenjem za dio benzinske pumpe u kojem je smješten prodajni objekat- od 07,00 do 18,00 časova,
  • apoteke i poljoprivredne apoteke- bez promjene radnog vremena, uz preduzimanje sledećih mjera:
  • ograničiti broj ljudi koji istovremeno mogu biti prisutni u zatvorenom prodajnom prostoru, tako da se na ulazu reguliše broj osoba koje mogu istovremeno ulaziti (jedna osoba na 50m2, a maksimalno pet osoba na objekte veće od 200 m2),
  • ispred blagajni ograničiti i organizovati razmak između kupaca od najmanje jedan metar,
  • u zatvorenom prodajnom prostru omogućiti brz protok kupaca, brz izlazak iz objekata i mjere dezinfekcije i povišene higijene.

3. Gradska uprava i gradske službe će organizovati svoj rad kako slijedi:

  • u svim organizacionim jedinicama Gradske uprave organizovati rad sa minimalnim brojem potrebnih izvršilaca na licu mjesta,
  • ostala lica uputiti na rad od kuće ili rad kod kuće,
  • na ulazu u sve službene prostorije Gradske uprave koje pružaju usluge građanima ograničiti broj osoba koje istovremeno mogu da uđu i borave u Upravi, onemogućiti zadržavanje u prostorijama Gradske uprave i pravljenje dužih redova u zatvorenom prostoru,
  • održavati rastojanje između građana u zatvorenim prostorima Uprave od namjanje jedan metar, uz preduzimanje mjera dezinfekcije i povišene higijene,

U svm gradskim ustanovama i preduzećima, osim Doma zdravlja, organizovati minimalan proces rada uz izvršavanje svih funkcija; ostala lica uputiti na rad kod kuće ili od kuće, obezbjediti iste mjere za ograničavanje broja ulazaka i zadržavanja u prostorima gdje se pružaju usluge,

  • sve organizacione jedinice, gradske ustanove i preduzeća dužni su pisano izvjestiti Komandanta štaba za vanredne situacije i Gradski štab o preduzetim mjerama.

4. Dom zdravlja će reorganizovati svoj rad po usaglašenim preporukama i zaključcima sa resornim ministarstvom pri čemu:

  • organizovati se za pružanje zdravstvene zaštite primarno osobama koje mogu biti zaražene virusom Korona,
  • prioritetno i bez zadrške provoditi mjere anketiranja lica koja su bila u kontaktu sa zaraženim, sa predlaganjem kućne izolacije za sve osobe prvog kontakta,
  • organizovati bez prekida (0-24 časa) službu javljanja, davanja odgovora i usluge licima koja će se javljati zbog ulaska u zemlju na graničnim prelazima,
  • pojačati kontrolu na ulazu u Dom zdravlja, svih lica  kako bi se zaštitili zdravstveni radnici Doma zdravlja.

5. Zadužuje se Odjeljenje za inspekcijske poslove i Odjeljenje za poslove komunalne policije da u provođenju ove naredbe obezbjedi poštovanje iste od strane naprijed navedenih subjekata.

6. O izvršenju zadataka iz ove Naredbe, organi iz tačke 5. ove naredbe, svakodnevno će izvještavati Komandanta gradskog štaba za vanredne situacije.

7. Naredba broj: 02-022- 597 /20 od 16.03.2020.godine se stavlja van snage.

8. Ova naredba stupa na snagu danom donošenja i biće objavljena u „Službenom glasniku Grada Doboj“.

Broj: 02-022-642/20                                                                 KOMANDANT ŠTABA

Datum: 20.03.2020. godina                                                           Boris Jerinić