Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Обавјештења

Јавни конкурс – за додјелу новчаних средстава за суфинансирање трошкова једног поступка биoмедицински потпомогнуте оплодње

        На основу члана 59.  Закона о локалној самоуправи („Службени гласник Републике Српске“ број: 97/16, 36/19 и 61/21), члана 60. Статута Града Добој („Службени гласник  Града Добој број:1/17 и 3/22), тачке II Одлуке о суфинансирању трошкова биомедицински потпомогнуте оплодње за подршку пронаталитетној политици Града Добој („Службени гласник Града Добој“ број: 6/20),  и члана 4. Правилника о додјели средстава за подршку пронаталитетној политици Града Добој („Службени гласник Града Добој“ број: 6/20), Градоначелник Града Добој, расписује

Ј А В Н И     К О Н К У Р С

за додјелу новчаних средстава за суфинансирање трошкова једног поступка биомедицински потпомогнуте оплодње

I

          Расписује се Јавни конкурс за додјелу новчаних средстава за суфинансирање трошкова једне процедуре биомедицински потпомогнуте оплодње.

II

        Право на додјелу  новчане помоћи из члана 1. жена  може  остварити ако су испуњени сљедећи услови:

            –  да у моменту подношења пријаве  на конкурс има до  48 година и 364 дана;

            – да има пријављено пребивалиште на подручју Града Добој у непрекидном трајању дужем од  2 године прије подношења захтјева (један од супружника);

            – да јој је у вези са планирањем породице, признато право на три поступка биомедицински потпомогнуте оплодње  на терет средстава Фонда здравственог осигурања Рeпублике Српске (искориштено право на три поступка БМПО на терет ФЗО РС) а да исте нису успјеле;

           – да у вези са планирањем породице, не испуњава критеријуме (услове) за даље финансирање поступака биомедицински потпомогнуте оплодње о трошку Фонда здравственог осигурања Републике Српске, (године старости, неопходности донације репродуктивног материјала);

          – да у вези са планирањем породице, има неуспјеле покушаје поступке биомедицински потпомогнуте оплодње финансиране из сопствених средстава;

           – да није раније остварила право на додјелу једнократне новчане помоћи код градске управе Добој, што утврђује Одјељење за финансије Града Добој из службене евиденције.

III                                     

Уз захтјев за додјелу новчаних средстава подносиоци су дужни доставити следећу документацију:

           – увјерење о пребивалишту, на подручју Града Добој, најкраће двије године прије подношења пријаве на конкурс,  (увјерење – образац  ПБА 4A, МУП РС);

           – Рјешења Фонда здравственог осигурања Републике Српске којим су призната права на поступке биомедицински потпомогнуте оплодње или потврду Фонда здравственог осигурања о оствареним поступцима биомедицински потпомогнуте оплодње на терет Фонда здравственог осигурања Републике Српске;

          –  жена која је имала више покушаја финансираних властитим средствима треба доставити доказе о проведеним поступцима БМПО;

          –  медицински налаз  не старији од 6 мјесеци (налаз гинеколога) са дијагнозом примарног или секундарног стерилитета и препоруком за поступак БМПО;

           – фотокопију личне карте за оба супружника;

          –  доказ да није раније остварено право на додјелу једнократне помоћи (Одјељење за финансије Града Добој);

           – рачун  или предрачун трошкова асистиране репродукције;

IV

Конкурс остаје отворен до 30. новембра 2022. године а објавиће се у дневном листу „Глас Српске“, на огласној табли Града Добој и интернет страници Града Добој.

Неблаговремени и непотпуни захтјеви неће се узети у разматрање.

Комисија именована од стране Градоначелника ће размотрити захтјеве и утврдити приједлог за доношење коначне Одлуке у складу са Правилником о додјели средстава за подршку пронаталитетној политици  Града Добој.

Захтјеви са потребном документацијом могу се поднијети непосредно у пријемној канцеларији Града Добој или поштом  на адресу:

ГРАД ДОБОЈ

ГРАДОНАЧЕЛНИК ГРАДА ДОБОЈ

КОМИСИЈИ ЗА СУФИНАНСИРАЊЕ ТРОШКОВА БИОМЕДИЦИНСКИ ПОТПОМОГНУТЕ ОПЛОДЊЕ

Хиландарска 1. Добој, 74 000

са назнаком

„За јавни конкурс за додјелу новчаних средстава за суфинансирање трошкова једног поступка биомедицински потпомогнуте оплодње“.

Јавни позив за ангажовање консултанта за стратешко планирање путем уговора о дјелу

На основу члана 39. Закона о локалној самоуправи („Службени гласник Републике Српске“ број 97/16, 36/19 и 61/21), члана 35. Статута Града Добој („Службени гласник Града Добој“, број 1/17),  Закона о стратешком планирању и управљању развојем у Републици Српској („Службени гланик Републике Српске“ број 63/21), Уредбе о стратешким документима у Републици Српској („Службени гласник Републике Српске“ број 94/21), Одлуке о покретању процеса израде Стартегије развоја Града Добој за период од 2023. до 2027. године број 01-013-75/22 од 09.02.2022. године („Службени гласник Града Добој“ број 2/22 и Одлуке о измјени и допуни Одлуке о покретању процеса израде Стратегије развоја Града Добој за период од 2023 – 2027. године број 01-013-214/22 од 03.06.2022. („Службени гласник Града Добој“ број 4/22), градоначелник Добоја објављује:

ЈАВНИ ПОЗИВ

за ангажовање консултанта за стратешко планирање путем уговора о дјелу

Предмет Јавног позива:

Град Добој позива заинтересована физичка лица (консултанте) да доставе пријаве за ангажовање на пословима израде Стратегије развоја града Добој за период 2023 – 2029. године (Стратегија) и то:

Консултант за стратешко планирање – 1 извршилац, до 35 дана консултантских услуга

Мјесто рада: Град Добој.

Период ангажовања: 6 (шест) мјесеци од дана закључења Уговора о дјелу.

Консултант ће пружати подршку Развојном тиму Града Добоја током процеса израде стратешког документа и обезбиједити његов квалитет у складу са постојећим правним и методолошким оквиром за израду стратешких докумената у Републици Српској. Консултант ће радити у блиској сарадњи са координатором за израду Стратегије и Развојним тимом Града Добоја.

Стратегија је интегрисани, мултисекторски стратешки документ који дефинише јавне политике и усмјерава и представља свеукупни развој локалне заједнице. Развој представља вишедимензионалан процес економске, друштвене, еколошке, просторне и институционалне трансформације ради побољшања квалитета и стандарда живота грађана, гдје су у развојне процесе укључени сви актери развоја – владин сектор, приватни сектор, цивилно друштво и локална заједница на принципима одрживости и интеграције и уравнотеженог развоја.

Обавезе консултанта утврђене су Пројектним задатком. Пројектни задатак за консултантску услугу налази се у прилогу Јавног позива.

Право учешћа  

Право учешћа на Јавном позиву имају физичка лица који су држављани БиХ, имају завршене студије VII степена образовања и који испуњавају посебне услове прецизиране у документу Пројектни задатак у прилогу Јавног позива.

Образовање и квалификације

  • Универзитетска диплома у области економије или другим релевантним областима. Виши степен образовања сматра се предношћу.
  • Увјерење о успјешно завршеној обуци на тему израде стратешких докумената у складу са новим методолошким оквиром у Републици Српској и/или Федерацији БиХ.

Додатне квалификације:

  • Минимално 5 година искуства у области израде стратешких документа на локалном или вишем нивоу;
  • Искуство у пружању техничке подршке корисницима у јавном сектору у области стратешког планирања у складу са стандардизованим методологијама развојног планирања које се примјењују у БиХ;
  • Претходно искуство у пружању техничке подршке локалним заједницама и вишим нивоима власти;
  • Доказане аналитичке способности и способност концептуализације и јасног и концизног писања;

Потребна документација и начин пријаве

Уз Пријаву кандидати су дужни доставити сљедећу документацију у оргиналу или овјереној фотокопији не старијој од три мјесеца:  

  • , доказ о звању магистра, односно доктора наука;

докумената и припреми и реализацији пројеката од стратешког значаја, те познавању методолошког оквира за израду стратешких документа у Републици Српској;

  • сертификати, линкови докумената, тренинзи и сл.) о напријед наведеном искуству која потврђује вјештине тражене овим Јавним позивом, односно пројектним задатком у прилогу.

Јавни позив ће бити објављен на службеној интернет страници Града Добоја и у дневном листу „Глас Српске“. Јавни позив остаје отворен осам (8) дана од дана објављивања у „Гласу Српске“.

Пријаве са пратећом документацијом заинтересовани кандидати су дужни доставити путем поште или непосредно на адресу:

Одјељење за стратешко планирање,

Европске интеграције

и локални економски развој

Градска управа

Град Добој,

Цара Душана бр. 79А;

74000 Добој

са назнаком:

„Пријава на јавни позив за ангажовање консултанта за учешће у изради

Стратегије развоја града Добој 2023 – 2029. година“

Непотпуне пријаве и пријаве које пристигну изван утврђеног рока неће бити узете у разматрање.

Документација достављена уз Пријаву се не враћа подносиоцу. Посебно формирана Комисија именована од стране Градоначелника оцијениће пријаве достављене према овом Јавном позиву и према потреби вршити провјеру достављене документације, те обавити избор у складу са Пројектним задатком.

О резултатима избора кандидати ће бити благовремено обавијештени путем дописа.

Додатне информације

Додатне информације о овом Јавном позиву могу се добити у Одјељењу за стратешко планирање, европске интеграције и локални економски развој сваким радним даном путем телефона: 053/250-096 или путем e-maila: investicije@doboj.gov.ba

Јавни позив за управљањем гробљем Шушњари

На основу члана 3. Закона о гробљима („Сл. гласник РС“, број: 31/13 И 6/14,), члана 10. Закона о комуналним дјелатностима („Сл. гласник РС”, број 124/11 и 100/17) и члана 19. Одлуке о гробљима и погребној дјелатности („Сл. гласник града Добој”, број: 1/16) градоначелник града Добој расписује

ЈАВНИ ПОЗИВ

за управљање гробљем Шушњари

  1. Расписује се Јавни позив за управљање гробљем Шушњари које се налази на подручју Града Добој, на парцелама означеним као к.ч.бр. 578/1, површине 3859 м2, к.ч. 578/2 површине 3454 м2, к.ч.679 површине 565м2, к.ч. 680 површине 810м2, к.ч.681 површине 1497м2, к.ч. 682 површине 555м2, к.ч. 683 површине 745м2, к.ч. 684 површине 2071 м2, к.ч. 685 површине 7451м2, к.ч. 686 површине 660 м2, к.ч. 687 површине 8201м2, к.ч. 688 површине 810м2, к.ч. 690 површине 380м2 и к.ч. 691 површине  2076 м2,  К.О. Добој,  укупне површине 32.324,00 м2.

1. Управљач је обавезан да:

–  градским гробљем управља са пажњом доброг привредника, те врши редовно, текуће и инвестиционо одржавање и на тај начин обезбиједи њихово потпуно и трајно функционисање,

–  одржава гробље у уредном стању,

–  одржава и гради  заједничке дијелове гробља (зеленило, стазе, потпорне и оградне зидове, ограде и остале инфраструктурне објекте) водећи рачуна о функционалности и естетском изгледу гробља,

– врши уређење простора око гробног мјеста, као и изградњу гробница, уз могућност да изградњу гробница као и остале радове на гробницама (облагање темеља, постављање споменика) врше предузетници и друга привредна друштва регистрована за ту дјелатност на основу закљученог уговора са власником гробног мјеста, уз претходно прибављено одобрење управљача,

– донесе Правила која ће садржати одредбе о употреби, одржавању, чистоћи, обавези плаћања накнада, те другим питањима неопходним за нормално управљање и одржавање гробља на која сагласност даје надлежни орган града,

– донесе Правила понашања на гробљу,

– лицу које на то стекне право, изда увјерење или одговарајући акт о кориштењу гробног мјеста,

– изради Цјеновник  свих услуга на градском гробљу који доставља на сагласност надлежном  органу града,

– води прописану евиденцију у складу са законским односно подзаконским прописима (програм којим се води евиденција: гробљанска књига, катастар гробља и електронско евидентирање),

– обезбиједи мртвачницу најмањег капацитета 12 особа (умрла лица), капелу, зграду за обављање вјерских обреда (најмањег капацитета 120 особа),

– обезбиједи потребан алат за рад (колица за превоз покојника, лифт за спуштање покојника у гробницу, 2 (два) погребна (специјална) возила према стандарду за ову врсту посла, градјевинску машину за ископ гробног мјеста и уредјење терена, ручни алат (најмање 6 (шест) тримера, 4 (четири) дуваљке, 5 (пет) косачица, 4 (четири) метална ашова, 4 (четири) крампа, 4 (четвора) ручна колица, 8 (осам) металних лопата).

Уколико управљач изгради неки од објеката прописаних законским односно подзаконским прописима исти су власништво града.

 2. Управљач је самостални носилац повјерених послова и обавља их у своје име и за свој рачун, и за повјерене послове одговара са пажњом доброг привредника у складу са одредбама Законом о облигационим односима.

3. Управљач одговара за штету коју проузрокује корисницима ако не управља и не одржава гробља на начин прописан одредбама Закона о гробљима („Сл. гласник РС“, број: 31/13 И 6/14,)  и одредбама Одлуке о гробљима и погребној дјелатности („Сл. гласник града Добој”, број: 1/16).

4. Управљач је дужан да путем средстава јавног информисања изда обавјештење о планираним или очекиваним сметњама и прекидима који ће настати или могу настати у раду или одржавању градског гробља најкасније 3 дана прије очекиваног прекида или сметњи.

5. Ако дође до поремећаја или прекида у раду, управљању и одржавању градског гробља усљед више силе или других разлога које управљач није могао да предвиди или спријечи, обавезан је да одмах предузме мјере за отклањање узрока поремећаја, односно прекида и да о томе без одлагања обавијести надлежно Одјељење градске управе Добој.

6.  Управљач ће одржавање градског гробља вршити на терет прихода остварених од обављања погребне дјелатности,

7.  Управљач је обавезан да на основу:

• изградње гробова и гробница,

• продаје земљишта за гробнице,

доставља извјештаје о изградјеним гробовима и гробницама и оствареним приходима од продаје земљишта за гробнице овјерен од стране надлежног органа управљача тромјесјечно у току календарске године,  те да накнаду на рачун града Добој уплати најкасније 10 (десет) дана од достављања извјештаја. 

Почетна цијена на име изградјеног гробног мјеста коју ће управљач плаћати граду износи 50,00 КМ без ПДВ-а по једном гробном мјесту.

8. Град Добој ће средства из тачке 7. утрошити на изградњу и одржавање инфраструктуре на подручју града.

9. Град Добој ће са изабраним Управљачем закључити Уговор на период од 4 (четири) године којим ће детаљно бити дефинисане права и обавезе уговорних страна.

10  Право учешћа у овом јавном позиву имају правна лица и самостални предузетници, који испуњавају следеће услове:

– која су регистрована за обављање следећих дјелатности:

•  погребне и припадајуће дјелатности,

• услужне дјелатности уређења и одржавања зелених површина,

•  специјализоване грађевинске дјелатности (изградња дијелова објеката и објеката нискоградње и припремни радови у ту сврху).

– да су успјешно  реализовали најмање 2 (два) уговора који се односе на одржавање чистоће јавних површина, или уговора чији су карактер и комплексност слични наведеним, за посљедње три године или од датума регистрације, односно почетка пословања ако је правно лице или самостални предузетник  регистрован, односно почео са радом прије мање од три године.

– да има најмање 17 (седамнаест) запослених (уколико се деси да се организује више од једне сахране у кратком року, неопходно је 8 (осам) укопних радника, 3 (три) градјевинска радника, 3 (три) возача, 1 (један) руководилац административних послова, 2 (два) радника за рад са странкама од којих ће 1 (један) радник водити евиденцију (гробљанска књига и катстар гробља)),

11.  Као доказе о испуњености услова из претходне тачке учесници у јавном позиву требају доставити:

-Извод из судског регистра, односно одговарајући акт од регистарског органа у коме су поред сједишта лица, односно предузетника, назначене и дјелатности за које је правно лице, односно предузетник регистрован,

– Списак реализованих уговора који се односе на реализацију послова наведених у претходној  тачки, овјерен и потписан од стране надлежног лица учесника на јавном позиву,

– Потврде о извршеним уговорима који су наведени у списку, а које се односе на послове из тачке 10., издате и овјерене од стране наручиоца посла, које садрже: назив и сједиште уговорних страна или привредних субјеката,

•  предмет уговора,

•  вриједност уговора,

•  вријеме и мјесто извршења уговора и

•  наводе о уредно извршеним уговорима.

  • Списак запослених радника овјерен и потписан од стране надлежног лица учесника на јавном позиву,
  • Увјерење о броју радника (издато од стране Пореску управе РС).

Сви документи морају бити овјерени од стране надлежног органа и не смију бити старији од 3  мјесеца (достављају се у оригиналу или овјереној копији).

12. Као управљач ће бити изабран учесник који испуњава услове наведене у јавном позиву и који понуди највећи износ накнаде из тачке 7. јавног позива.

13. Уколико више учесника понуди исти износ, као управљач ће бити изабран учесник који буде имао најбоље референце, у смислу, да ће бити изабран онај учесник који буде доставио потврде инвеститора о извршеним уговорима чија је збирна вриједност највећа.

14. Избор управљача гробљем ће извршити Комисија коју именује Градоначелник града Добој посебним рјешењем.

15. Пријава са доказима о испуњености услова и понуде се достављају на адресу Град Добој, ул. Хиландарска бр. 1, (поштом или путем протокола ) са назнаком „Пријава за учешшће у јавном позиву за управљање гробљем Шушњари“- не отварати.

Непотпуне и неблаговремене пријаве неће се узети у разматрање.

Јавни позив остаје отворен 10 дана од дана објављивања на огласној табли Града Добој и дневном листу „Глас Српске“.

Акција „Најуређеније двориште“

Град Добој организује акцију “Најуређеније двориште“.  Путем овог обавјештења позивају се грађани, власници и корисници индивидуалних објеката за становање и колективно стамбених објеката са подручја Града Добоја, да се пријаве за учествовање у акцији за избор најљепше уређеног дворишта, балкона и терасе стамбених објеката и најуређенијег двориште стамбених зграда.

Акција/такмичење се организује у три категорије:

  • Категорија 1 – најуређеније приватно двориште;
  • Категорија 2 – најуређеније двориште заједнице етажних власника;
  • Категорија 3 – најуређенији балкон.

Грађани могу на и-мејл: protokoligradonacelnika@doboj.gov.ba послати пријаву која мора да садржи име и презиме особе/ЗЕВ-а која/и се пријављује, адресу и контакт телефон те 10 одабраних фотографија дворишта или балкона са назнаком категорије за коју се аплицира.

Пријаве се запримају до 1.7.2022.године закључно са тим датумом искључиво електронским путем.

По закључењу пријава, радно тијело Градске управе ће да изврши преглед приспјелих апликација, оцјену најбољих апликаната у наведеним категоријама а потом побједнике међу најбољим ће да бирају сами грађани он-лајн гласањем путем званичне фејсбук странице Градоначелника Добоја.

Град Добој је обезбједио адекватне награде побједницима из све три категорије.

Буди и ти дио акције која ће да уљепша наш град !

У наставку можете преузети графику.