{"id":17225,"date":"2022-06-17T09:37:00","date_gmt":"2022-06-17T07:37:00","guid":{"rendered":"https:\/\/doboj.gov.ba\/?post_type=lsvr_notice&p=17225"},"modified":"2022-07-26T09:39:13","modified_gmt":"2022-07-26T07:39:13","slug":"javni-poziv-za-upravljanjem-grobljem-susnjari","status":"publish","type":"lsvr_notice","link":"https:\/\/doboj.gov.ba\/bs\/obavjestenja\/javni-poziv-za-upravljanjem-grobljem-susnjari\/","title":{"rendered":"Javni poziv za upravljanjem grobljem \u0160u\u0161njari"},"content":{"rendered":"\n

Na osnovu \u010dlana 3. Zakona o grobljima (\u201eSl. glasnik RS\u201c, broj: 31\/13 I 6\/14,), \u010dlana 10. Zakona o komunalnim djelatnostima (\u201eSl. glasnik RS\u201d, broj 124\/11 i 100\/17) i \u010dlana 19. Odluke o grobljima i pogrebnoj djelatnosti (\u201eSl. glasnik grada Doboj\u201d, broj: 1\/16) gradona\u010delnik grada Doboj raspisuje<\/p>\n\n\n\n

JAVNI POZIV<\/strong><\/p>\n\n\n\n

za upravljanje grobljem \u0160u\u0161njari<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Raspisuje se Javni poziv za upravljanje grobljem \u0160u\u0161njari koje se nalazi na podru\u010dju Grada Doboj, na parcelama ozna\u010denim kao k.\u010d.br. 578\/1, povr\u0161ine 3859 m2, k.\u010d. 578\/2 povr\u0161ine 3454 m2, k.\u010d.679 povr\u0161ine 565m2, k.\u010d. 680 povr\u0161ine 810m2, k.\u010d.681 povr\u0161ine 1497m2, k.\u010d. 682 povr\u0161ine 555m2, k.\u010d. 683 povr\u0161ine 745m2, k.\u010d. 684 povr\u0161ine 2071 m2, k.\u010d. 685 povr\u0161ine 7451m2, k.\u010d. 686 povr\u0161ine 660 m2, k.\u010d. 687 povr\u0161ine 8201m2, k.\u010d. 688 povr\u0161ine 810m2, k.\u010d. 690 povr\u0161ine 380m2 i k.\u010d. 691 povr\u0161ine 2076 m2, K.O. Doboj, ukupne povr\u0161ine 32.324,00 m2.<\/p>\n\n\n\n

  1. Upravlja\u010d je obavezan da:<\/li><\/ol>\n\n\n\n

    \u2013 gradskim grobljem upravlja sa pa\u017enjom dobrog privrednika, te vr\u0161i redovno, teku\u0107e i investiciono odr\u017eavanje i na taj na\u010din obezbijedi njihovo potpuno i trajno funkcionisanje,<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 odr\u017eava groblje u urednom stanju,<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 odr\u017eava i gradi zajedni\u010dke dijelove groblja (zelenilo, staze, potporne i ogradne zidove, ograde i ostale infrastrukturne objekte) vode\u0107i ra\u010duna o funkcionalnosti i estetskom izgledu groblja,<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 vr\u0161i ure\u0111enje prostora oko grobnog mjesta, kao i izgradnju grobnica, uz mogu\u0107nost da izgradnju grobnica kao i ostale radove na grobnicama (oblaganje temelja, postavljanje spomenika) vr\u0161e preduzetnici i druga privredna dru\u0161tva registrovana za tu djelatnost na osnovu zaklju\u010denog ugovora sa vlasnikom grobnog mjesta, uz prethodno pribavljeno odobrenje upravlja\u010da,<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 donese Pravila koja \u0107e sadr\u017eati odredbe o upotrebi, odr\u017eavanju, \u010disto\u0107i, obavezi pla\u0107anja naknada, te drugim pitanjima neophodnim za normalno upravljanje i odr\u017eavanje groblja na koja saglasnost daje nadle\u017eni organ grada,<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 donese Pravila pona\u0161anja na groblju,<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 licu koje na to stekne pravo, izda uvjerenje ili odgovaraju\u0107i akt o kori\u0161tenju grobnog mjesta,<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 izradi Cjenovnik svih usluga na gradskom groblju koji dostavlja na saglasnost nadle\u017enom organu grada,<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 vodi propisanu evidenciju u skladu sa zakonskim odnosno podzakonskim propisima (program kojim se vodi evidencija: grobljanska knjiga, katastar groblja i elektronsko evidentiranje),<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 obezbijedi mrtva\u010dnicu najmanjeg kapaciteta 12 osoba (umrla lica), kapelu, zgradu za obavljanje vjerskih obreda (najmanjeg kapaciteta 120 osoba),<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 obezbijedi potreban alat za rad (kolica za prevoz pokojnika, lift za spu\u0161tanje pokojnika u grobnicu, 2 (dva) pogrebna (specijalna) vozila prema standardu za ovu vrstu posla, gradjevinsku ma\u0161inu za iskop grobnog mjesta i uredjenje terena, ru\u010dni alat (najmanje 6 (\u0161est) trimera, 4 (\u010detiri) duvaljke, 5 (pet) kosa\u010dica, 4 (\u010detiri) metalna a\u0161ova, 4 (\u010detiri) krampa, 4 (\u010detvora) ru\u010dna kolica, 8 (osam) metalnih lopata).<\/p>\n\n\n\n

    Ukoliko upravlja\u010d izgradi neki od objekata propisanih zakonskim odnosno podzakonskim propisima isti su vlasni\u0161tvo grada.<\/p>\n\n\n\n

    1. Upravlja\u010d je samostalni nosilac povjerenih poslova i obavlja ih u svoje ime i za svoj ra\u010dun, i za povjerene poslove odgovara sa pa\u017enjom dobrog privrednika u skladu sa odredbama Zakonom o obligacionim odnosima.<\/li>
    2. Upravlja\u010d odgovara za \u0161tetu koju prouzrokuje korisnicima ako ne upravlja i ne odr\u017eava groblja na na\u010din propisan odredbama Zakona o grobljima (\u201eSl. glasnik RS\u201c, broj: 31\/13 I 6\/14,) i odredbama Odluke o grobljima i pogrebnoj djelatnosti (\u201eSl. glasnik grada Doboj\u201d, broj: 1\/16).<\/li>
    3. Upravlja\u010d je du\u017ean da putem sredstava javnog informisanja izda obavje\u0161tenje o planiranim ili o\u010dekivanim smetnjama i prekidima koji \u0107e nastati ili mogu nastati u radu ili odr\u017eavanju gradskog groblja najkasnije 3 dana prije o\u010dekivanog prekida ili smetnji.<\/li>
    4. Ako do\u0111e do poreme\u0107aja ili prekida u radu, upravljanju i odr\u017eavanju gradskog groblja usljed vi\u0161e sile ili drugih razloga koje upravlja\u010d nije mogao da predvidi ili sprije\u010di, obavezan je da odmah preduzme mjere za otklanjanje uzroka poreme\u0107aja, odnosno prekida i da o tome bez odlaganja obavijesti nadle\u017eno Odjeljenje gradske uprave Doboj.<\/li>
    5. Upravlja\u010d \u0107e odr\u017eavanje gradskog groblja vr\u0161iti na teret prihoda ostvarenih od obavljanja pogrebne djelatnosti,<\/li>
    6. Upravlja\u010d je obavezan da na osnovu:<\/li><\/ol>\n\n\n\n

      \u2022 izgradnje grobova i grobnica,<\/p>\n\n\n\n

      \u2022 prodaje zemlji\u0161ta za grobnice,<\/p>\n\n\n\n

      dostavlja izvje\u0161taje o izgradjenim grobovima i grobnicama i ostvarenim prihodima od prodaje zemlji\u0161ta za grobnice ovjeren od strane nadle\u017enog organa upravlja\u010da tromjesje\u010dno u toku kalendarske godine, te da naknadu na ra\u010dun grada Doboj uplati najkasnije 10 (deset) dana od dostavljanja izvje\u0161taja.<\/p>\n\n\n\n

      Po\u010detna cijena na ime izgradjenog grobnog mjesta koju \u0107e upravlja\u010d pla\u0107ati gradu iznosi 50,00 KM bez PDV-a po jednom grobnom mjestu.<\/p>\n\n\n\n

      1. Grad Doboj \u0107e sredstva iz ta\u010dke 7. utro\u0161iti na izgradnju i odr\u017eavanje infrastrukture na podru\u010dju grada.<\/li>
      2. Grad Doboj \u0107e sa izabranim Upravlja\u010dem zaklju\u010diti Ugovor na period od 4 (\u010detiri) godine kojim \u0107e detaljno biti definisane prava i obaveze ugovornih strana.<\/li><\/ol>\n\n\n\n

        10 Pravo u\u010de\u0161\u0107a u ovom javnom pozivu imaju pravna lica i samostalni preduzetnici, koji ispunjavaju slede\u0107e uslove:<\/p>\n\n\n\n

        \u2013 koja su registrovana za obavljanje slede\u0107ih djelatnosti:<\/p>\n\n\n\n

        \u2022 pogrebne i pripadaju\u0107e djelatnosti,<\/p>\n\n\n\n

        \u2022 uslu\u017ene djelatnosti ure\u0111enja i odr\u017eavanja zelenih povr\u0161ina,<\/p>\n\n\n\n

        \u2022 specijalizovane gra\u0111evinske djelatnosti (izgradnja dijelova objekata i objekata niskogradnje i pripremni radovi u tu svrhu).<\/p>\n\n\n\n

        \u2013 da su uspje\u0161no realizovali najmanje 2 (dva) ugovora koji se odnose na odr\u017eavanje \u010disto\u0107e javnih povr\u0161ina, ili ugovora \u010diji su karakter i kompleksnost sli\u010dni navedenim, za posljednje tri godine ili od datuma registracije, odnosno po\u010detka poslovanja ako je pravno lice ili samostalni preduzetnik registrovan, odnosno po\u010deo sa radom prije manje od tri godine.<\/p>\n\n\n\n

        \u2013 da ima najmanje 17 (sedamnaest) zaposlenih (ukoliko se desi da se organizuje vi\u0161e od jedne sahrane u kratkom roku, neophodno je 8 (osam) ukopnih radnika, 3 (tri) gradjevinska radnika, 3 (tri) voza\u010da, 1 (jedan) rukovodilac administrativnih poslova, 2 (dva) radnika za rad sa strankama od kojih \u0107e 1 (jedan) radnik voditi evidenciju (grobljanska knjiga i katstar groblja)),<\/p>\n\n\n\n

        1. Kao dokaze o ispunjenosti uslova iz prethodne ta\u010dke u\u010desnici u javnom pozivu trebaju dostaviti:<\/li><\/ol>\n\n\n\n

          -Izvod iz sudskog registra, odnosno odgovaraju\u0107i akt od registarskog organa u kome su pored sjedi\u0161ta lica, odnosno preduzetnika, nazna\u010dene i djelatnosti za koje je pravno lice, odnosno preduzetnik registrovan,<\/p>\n\n\n\n

          \u2013 Spisak realizovanih ugovora koji se odnose na realizaciju poslova navedenih u prethodnoj ta\u010dki, ovjeren i potpisan od strane nadle\u017enog lica u\u010desnika na javnom pozivu,<\/p>\n\n\n\n

          \u2013 Potvrde o izvr\u0161enim ugovorima koji su navedeni u spisku, a koje se odnose na poslove iz ta\u010dke 10., izdate i ovjerene od strane naru\u010dioca posla, koje sadr\u017ee: naziv i sjedi\u0161te ugovornih strana ili privrednih subjekata,<\/p>\n\n\n\n

          \u2022 predmet ugovora,<\/p>\n\n\n\n

          \u2022 vrijednost ugovora,<\/p>\n\n\n\n

          \u2022 vrijeme i mjesto izvr\u0161enja ugovora i<\/p>\n\n\n\n

          \u2022 navode o uredno izvr\u0161enim ugovorima.<\/p>\n\n\n\n

          Spisak zaposlenih radnika ovjeren i potpisan od strane nadle\u017enog lica u\u010desnika na javnom pozivu,
          Uvjerenje o broju radnika (izdato od strane Poresku uprave RS).
          Svi dokumenti moraju biti ovjereni od strane nadle\u017enog organa i ne smiju biti stariji od 3 mjeseca (dostavljaju se u originalu ili ovjerenoj kopiji).<\/p>\n\n\n\n

          1. Kao upravlja\u010d \u0107e biti izabran u\u010desnik koji ispunjava uslove navedene u javnom pozivu i koji ponudi najve\u0107i iznos naknade iz ta\u010dke 7. javnog poziva.<\/li>
          2. Ukoliko vi\u0161e u\u010desnika ponudi isti iznos, kao upravlja\u010d \u0107e biti izabran u\u010desnik koji bude imao najbolje reference, u smislu, da \u0107e biti izabran onaj u\u010desnik koji bude dostavio potvrde investitora o izvr\u0161enim ugovorima \u010dija je zbirna vrijednost najve\u0107a.<\/li>
          3. Izbor upravlja\u010da grobljem \u0107e izvr\u0161iti Komisija koju imenuje Gradona\u010delnik grada Doboj posebnim rje\u0161enjem.<\/li>
          4. Prijava sa dokazima o ispunjenosti uslova i ponude se dostavljaju na adresu Grad Doboj, ul. Hilandarska br. 1, (po\u0161tom ili putem protokola ) sa naznakom \u201ePrijava za u\u010de\u0161\u0161\u0107e u javnom pozivu za upravljanje grobljem \u0160u\u0161njari\u201c- ne otvarati.<\/li><\/ol>\n\n\n\n

            Nepotpune i neblagovremene prijave ne\u0107e se uzeti u razmatranje.<\/p>\n\n\n\n

            Javni poziv ostaje otvoren 10 dana od dana objavljivanja na oglasnoj tabli Grada Doboj i dnevnom listu \u201eGlas Srpske\u201c.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"template":"","meta":[],"lsvr_notice_cat":[55],"lsvr_notice_tag":[],"yst_prominent_words":[],"amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/lsvr_notice\/17225"}],"collection":[{"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/lsvr_notice"}],"about":[{"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/types\/lsvr_notice"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=17225"}],"wp:term":[{"taxonomy":"lsvr_notice_cat","embeddable":true,"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/lsvr_notice_cat?post=17225"},{"taxonomy":"lsvr_notice_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/lsvr_notice_tag?post=17225"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=17225"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}