{"id":6913,"date":"2020-03-23T12:05:01","date_gmt":"2020-03-23T11:05:01","guid":{"rendered":"https:\/\/doboj.gov.ba\/?post_type=lsvr_notice&p=6913"},"modified":"2020-03-23T12:16:28","modified_gmt":"2020-03-23T11:16:28","slug":"gradski-stab-naredba","status":"publish","type":"lsvr_notice","link":"https:\/\/doboj.gov.ba\/bs\/obavjestenja\/gradski-stab-naredba\/","title":{"rendered":"Gradski \u0161tab za vanredne situacije: Naredba o regulisanju rada trgovinskih, ugostiteljskih, zanatskih, uslu\u017enih i drugih objekata i slu\u017ebi"},"content":{"rendered":"\n

Na osnovu \u010dlana 22. stav 12., \u010dlana 39. stav 1. i\n\u010dlana 41. Zakona o za\u0161titi i spasavanju u vanrednim situacijama (\u201eSlu\u017ebeni\nglasnik Republike Srpske\u201c, br. 121\/12 i 46\/17), \u010dlana 43. Zakona o za\u0161titi\nstanovni\u0161tva od zaraznih bolesti (\u201eSlu\u017ebeni glasnik Republike Srpske\u201c, br.\n90\/17), \u010dlana 5. i \u010dlana 6. Odluke o formiranju Gradskog \u0161taba za vanredne\nsituacije (\u201eSlu\u017ebeni glasnik Grada Doboj\u201c, br. 2\/18), Odluke o progla\u0161enju\nvanredne situacije na teritoriji Grada Doboj broj: 02-022-601\/20 od 16.03.2020.\ngodine, Zaklju\u010dka o ograni\u010denju i zabrani kretanja lica na teritoriji Republike\nSrpske, Republi\u010dkog \u0161taba za vanredne situacije 05-1\/20 od 21.03.2020. godine,\nZaklju\u010dka o obaveznom sprovo\u0111enju mjera za reagovanje na pojavu bolesti\nizazvane novim virusom korona (\u201eCOVID-19\u201c) u Republici Srpskoj u vezi sa radom\nzdravstvenih ustanova – apoteka, Republi\u010dkog \u0161taba za vanredne situacije\n06-6\/20 od 22.03.2020. godine a na prijedlog Gradskog \u0161taba za vanredne\nsituacije Komandant \u0161taba donosi:<\/p>\n\n\n\n

NAREDBU<\/strong><\/p>\n\n\n\n

o regulisanju rada trgovinskih, ugostiteljskih, zanatskih, uslu\u017enih\u00a0 i drugih objekata i slu\u017ebi na teritoriji Grada Doboj<\/strong><\/p>\n\n\n\n

U cilju provo\u0111enja vanrednih mjera za spre\u010davanje\ni suzbijanje zaraznih bolesti, za\u0161tite i spasavanja stanovni\u0161tva, te provo\u0111enja\nZaklju\u010dka o ograni\u010denju i zabrani kretanja lica na teritoriji Republike Srpske:<\/p>\n\n\n\n

1. Zabranjuje se rad slede\u0107im objektima, svakim\nradnim danom i u dane vikenda do 30. marta 2020.\ngodine i to:<\/p>\n\n\n\n

\n
  • ugostiteljskim objektima svih kategorija,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
    • trgovinama, osim subjekata iz \u010dlana 2., stav 1., 2., 3., 4., 5., 6., ove odluke,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
      • trgovine na malo (boje i lakova, elektro i vodomaterijala, keramike, namje\u0161taja, obu\u0107e, odje\u0107e i rasvjete ),<\/li><\/ul>\n\n\n\n
        • uslu\u017ene djelatnosti\/zanatstvo u kojima se ostvaruje neposredan bliski kontakt sa klijentima, osim taksi slu\u017ebe,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
          • svadbenim salonima, <\/li><\/ul>\n\n\n\n
            • fitnes\u00a0 centrima (fitnes, bodi \u2013 bilding klubovima i sli\u010dnim oblicima organizovanja),<\/li><\/ul>\n\n\n\n
              • dje\u010dijim igraonicama,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                • pijacama na podru\u010dju grada Doboja.<\/li><\/ul>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

                  2. Ograni\u010dava se rad:<\/p>\n\n\n\n

                  • zdravstvenih ustanova – apoteka <\/li><\/ul>\n\n\n\n
                    \n

                       a)\nradnim danom od 08 do 18 \u010dasova<\/p>\n\n\n\n

                       b)\nvikendom od 08 do 13 \u010dasova, <\/p>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

                    \n
                    • u cilju realizacije Zaklju\u010dka Republi\u010dkog \u0161taba za vanredne situacije br: 06-6\/20 od 22.03.2020. godine o snabdjevanju lijekovima i medicinskim sredstvima kada apoteke ne rade zadu\u017euje se\u00a0 zdravstvena ustanova – ZU \u201eMoja apoteka\u201c, smje\u0161tena u zgradi JZU \u201eDom zdravlja\u201c Doboj, da organizuje rad od 00-24 \u010dasova, <\/li><\/ul>\n\n\n\n
                      • trgova\u010dkim centrima od 07,00 do 18,00 \u010dasova, mogu raditi samo trgovine prehrane\/robe \u0161iroke potro\u0161nje,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                        • trgovine prehrane\/robe \u0161iroke potro\u0161nje 07,00 do 18,00 \u010dasova<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                          • subjektima koji obavljaju djelatnost proizvodnje hljeba, peciva, svje\u017ee tjestenine i kola\u010da (isklju\u010divo u okviru prodaje njihovih proizvoda) – od 07,00 do 19,00 \u010dasova.<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                            • trgovine sto\u010dne hrane od 07,00 do 18,00 \u010dasova,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                              • trgovine gra\u0111evinskim materijalom – stovari\u0161ta od 7,00 do 18,00 \u010dasova<\/li><\/ul>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

                                Subjektima iz stava 3.,4, i 5. ovog \u010dlana\ndozvoljen je rad u skladu sa ovim \u010dlanom ako se radi o subjektima koji\nprometuju prete\u017eno prehrambenim proizvodima (vi\u0161e od 50%).<\/p>\n\n\n\n

                                Rad u subjektima iz stava 1., 2., 3., 4., 5., 6.\ni 7. ovog \u010dlana organizovati uz preduzimanje slede\u0107ih mjera:<\/p>\n\n\n\n

                                \n
                                • ograni\u010diti broj ljudi koji istovremeno mogu biti prisutni u zatvorenom prodajnom prostoru ( jedna osoba na 50m2, a maksimalno pet osoba na objekte ve\u0107e od 200 m2 ), tako da se na ulazu reguli\u0161e broj osoba koje istovremeno mogu biti u objektu,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                  • ispred blagajni ozna\u010diti i organizovati razmak izme\u0111u kupaca od najmanje jedan metar,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                    • u zatvorenom prodajnom prostoru omogu\u0107iti brz protok kupaca, brz izlazak iz objekata i mjere dezinfekcije i povi\u0161ene higijene.<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                      • javne kuhinje – dozvoljen rad preko \u0161altera bez uslu\u017eivanja\/poslu\u017eivanja u objektima,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                        • dostava \u017eivotnih namirnica je dozvoljena od 07,00 do 18,00 \u010dasova za one subjekte koji su registrovani za obavljanje te djelatnosti, uz maksimalne mjere higijene i sigurnosti koje \u0107e kontrolisati kontrolni organi,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                          • hoteli, moteli i hosteli – mogu pru\u017eiti usluge u svom prostoru za svoje goste a usluge hrane i pi\u0107a samo za goste hotela, motela i hostela,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                            • benzinske pumpe, bez ograni\u010denja kada je u pitanju prodaja goriva i drugih naftnih derivata, sa ograni\u010denjem za dio benzinske pumpe u kojem je smje\u0161ten prodajni objekat – od 07,00 do 18,00 \u010dasova,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                              • poljoprivredne apoteke – od 07,00 do 18,00 \u010dasova, uz preduzimanje slede\u0107ih mjera:<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                                • ograni\u010diti broj ljudi koji istovremeno mogu biti prisutni u zatvorenom prodajnom prostoru, tako da se na ulazu reguli\u0161e broj osoba koje mogu istovremeno ulaziti (jedna osoba na 50m2, a maksimalno pet osoba na objekte ve\u0107e od 200 m2), <\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                                  • ispred blagajni ograni\u010diti i organizovati razmak izme\u0111u kupaca od najmanje jedan metar,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                                    • u zatvorenom prodajnom prostru omogu\u0107iti brz protok kupaca, brz izlazak iz objekata i mjere dezinfekcije i povi\u0161ene higijene.<\/li><\/ul>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

                                                      3. Gradska uprava i gradske slu\u017ebe \u0107e\norganizovati svoj rad kako slijedi:<\/p>\n\n\n\n

                                                      \n
                                                      • u svim organizacionim jedinicama Gradske uprave organizovati rad sa minimalnim brojem potrebnih izvr\u0161ilaca na licu mjesta,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                                        • ostala lica uputiti na rad od ku\u0107e ili rad kod ku\u0107e,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                                          • na ulazu u sve slu\u017ebene prostorije Gradske uprave koje pru\u017eaju usluge gra\u0111anima ograni\u010diti broj osoba koje istovremeno mogu da u\u0111u i borave u Upravi, onemogu\u0107iti zadr\u017eavanje u prostorijama Gradske uprave i pravljenje du\u017eih redova u zatvorenom prostoru,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                                            • odr\u017eavati rastojanje izme\u0111u gra\u0111ana u zatvorenim prostorima Uprave od najmanje jedan metar, uz preduzimanje mjera dezinfekcije i povi\u0161ene higijene,<\/li><\/ul>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

                                                              U svim gradskim ustanovama i preduze\u0107ima, osim\nDoma zdravlja, organizovati minimalan proces rada uz izvr\u0161avanje svih funkcija;\nostala lica uputiti na rad kod ku\u0107e ili od ku\u0107e, obezbijediti iste mjere za\nograni\u010davanje broja ulazaka i zadr\u017eavanja u prostorima gdje se pru\u017eaju usluge,<\/p>\n\n\n\n

                                                              • sve organizacione jedinice, gradske ustanove i preduze\u0107a du\u017eni su pisano izvijestiti Komandanta \u0161taba za vanredne situacije i Gradski \u0161tab o preduzetim mjerama. <\/li><\/ul>\n\n\n\n

                                                                4. Dom zdravlja \u0107e reorganizovati svoj rad po\nusagla\u0161enim preporukama i zaklju\u010dcima sa resornim ministarstvom pri \u010demu:<\/p>\n\n\n\n

                                                                \n
                                                                • organizovati se za pru\u017eanje zdravstvene za\u0161tite primarno osobama koje mogu biti zara\u017eene virusom Korona,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                                                  • prioritetno i bez zadr\u0161ke provoditi mjere anketiranja lica koja su bila u kontaktu sa zara\u017eenim, sa predlaganjem ku\u0107ne izolacije za sve osobe prvog kontakta,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                                                    • organizovati bez prekida (0-24 \u010dasa) slu\u017ebu javljanja, davanja odgovora i usluge licima koja \u0107e se javljati zbog ulaska u zemlju na grani\u010dnim prelazima,<\/li><\/ul>\n\n\n\n
                                                                      • poja\u010dati kontrolu na ulazu u Dom zdravlja, svih lica kako bi se za\u0161titili zdravstveni radnici Doma zdravlja.<\/li><\/ul>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

                                                                        5. Zadu\u017euje se Odjeljenje za inspekcijske poslove\ni Odjeljenje za poslove komunalne policije da u provo\u0111enju ove Naredbe\nobezbijedi po\u0161tovanje iste od strane naprijed navedenih subjekata.<\/p>\n\n\n\n

                                                                        6. O izvr\u0161enju zadataka iz ove Naredbe, organi iz\nta\u010dke 5. ove naredbe, svakodnevno \u0107e izvje\u0161tavati Komandanta gradskog \u0161taba za\nvanredne situacije.<\/p>\n\n\n\n

                                                                        7. Naredba broj: 02-022- 644\/20 od 22.03.2020.\ngodine se stavlja van snage.<\/p>\n\n\n\n

                                                                        8. Ova naredba stupa na snagu danom dono\u0161enja i\nbi\u0107e objavljena u \u201eSlu\u017ebenom glasniku Grada Doboj\u201c.<\/p>\n\n\n\n

                                                                        Broj: 02-022-648\/20\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 KOMANDANT \u0160TABA<\/strong><\/p>\n\n\n\n

                                                                        Datum: 23.03.2020.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Boris Jerini\u0107<\/strong><\/p>\n","protected":false},"author":1,"template":"","meta":[],"lsvr_notice_cat":[55],"lsvr_notice_tag":[190],"yst_prominent_words":[],"amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/lsvr_notice\/6913"}],"collection":[{"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/lsvr_notice"}],"about":[{"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/types\/lsvr_notice"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=6913"}],"wp:term":[{"taxonomy":"lsvr_notice_cat","embeddable":true,"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/lsvr_notice_cat?post=6913"},{"taxonomy":"lsvr_notice_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/lsvr_notice_tag?post=6913"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/doboj.gov.ba\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=6913"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}