Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Odjeljenje za finansije

Odjeljenje za finansije priprema odluku o budžetu, odluku o izvršenju budžeta i odluku o izmjenama i dopunama odluke o budžetu, te sledeće poslove:

  • u postupku izrade odluke o budžetu koordinira rad sa načelnicima odjeljenja i šefovima službi u Gradske uprave Grada kao i sa nadležnim predstavnicima budžetskih korisnika;
  • priprema izvještaj o izvršenju budžeta;
  • sprovodi i stara se o blagovremenom izvršenju odluka i drugih akata Skupštine i njenih tijela koji se odnose na oblast finansija;
  • priprema kontni plan sa konkretizacijom šestocifrenih računa prema usvojenoj odluci o budžetu;
  • vrši likvidaturu dokumenta za sva gotovinska i bezgotovinska plaćanja, provjerava računsku ispravnost dokumenata i kompletira dokumentaciju sa svim potrebnim prilozima;
  • kontroliše i svojim potpisom na svim trezorskim obrascima koji se odnose na potrošačke jedinice Gradske uprave potvrđuje ispravnost navedenih konta;
  • vrši poravnanje izvoda trezora;
  • priprema trezorski obrazac 3 za potrošačke jedinice Gradske uprave za spoljni dug;
  • izrađuje informacije za potrebe Skupštine Grada, Gradonačelnika Grada i druge korisnike po potrebi;
  • priprema uvjerenja o podacima o kojima vodi evidenciju;
  • po potrebi radi prema generalnom ovlašćenju za rad u trezorskom sistemu;
  • sprovodi postupak nabavke roba, usluga ili radova u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama u BiH;
  • vrši nabavku inventara opreme i potrošnog materijala za rad Gradske uprave i budžetskih korisnika koji se finansiraju iz budžeta Grada odnosno Gradske uprave ;
  • vrši poslove investicionog i tekućeg održavanja objekata i opreme potrebne za rad Gradske uprave i ostalih budžetskih korisnika;
  • koordinira rad sa drugim odjeljenjima i budžetskim korisnicima vezano za potrebe nabavke roba i usluga;

U okviru Odjeljenja za finansije organizovana su tri odsjeka i to:

  • Odsjek za budžet,
  • Odsjek za finansije, računovodstvo i trezor i
  • Odsjek za javne nabavke.