Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Obavještenja

Javni konkurs – za dodjelu novčanih sredstava za sufinansiranje troškova jednog postupka biomedicinski potpomognute oplodnje

Na osnovu člana 59.  Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni glasnik Republike Srpske“ broj: 97/16, 36/19 i 61/21), člana 60. Statuta Grada Doboj („Službeni glasnik  Grada Doboj broj:1/17 i 3/22), tačke II Odluke o sufinansiranju troškova biomedicinski potpomognute oplodnje za podršku pronatalitetnoj politici Grada Doboj („Službeni glasnik Grada Doboj“ broj: 6/20),  i člana 4. Pravilnika o dodjeli sredstava za podršku pronatalitetnoj politici Grada Doboj („Službeni glasnik Grada Doboj“ broj: 6/20), Gradonačelnik Grada Doboj, raspisuje

J A V N I     K O N K U R S

za dodjelu novčanih sredstava za sufinansiranje troškova jednog postupka biomedicinski potpomognute oplodnje

I

          Raspisuje se Javni konkurs za dodjelu novčanih sredstava za sufinansiranje troškova jedne procedure biomedicinski potpomognute oplodnje.

II

Pravo na dodjelu  novčane pomoći iz člana 1. žena  može  ostvariti ako su ispunjeni sljedeći uslovi:

  • da u momentu podnošenja prijave  na konkurs ima do  48 godina i 364 dana;
  • da ima prijavljeno prebivalište na području Grada Doboj u neprekidnom trajanju dužem od  2 godine prije podnošenja zahtjeva (jedan od supružnika);
  • da joj je u vezi sa planiranjem porodice, priznato pravo na tri postupka biomedicinski potpomognute oplodnje  na teret sredstava Fonda zdravstvenog osiguranja Republike Srpske (iskorišteno pravo na tri postupka BMPO na teret FZO RS) a da iste nisu uspjele;
  • da u vezi sa planiranjem porodice, ne ispunjava kriterijume (uslove) za dalje finansiranje postupaka biomedicinski potpomognute oplodnje o trošku Fonda zdravstvenog osiguranja Republike Srpske, (godine starosti, neophodnosti donacije reproduktivnog materijala);
  • da u vezi sa planiranjem porodice, ima neuspjele pokušaje postupke biomedicinski potpomognute oplodnje finansirane iz sopstvenih sredstava;
  • da nije ranije ostvarila pravo na dodjelu jednokratne novčane pomoći kod gradske uprave Doboj, što utvrđuje Odjeljenje za finansije Grada Doboj iz službene evidencije.

III

Uz zahtjev za dodjelu novčanih sredstava podnosioci su dužni dostaviti sledeću dokumentaciju:

  • uvjerenje o prebivalištu, na području Grada Doboj, najkraće dvije godine prije podnošenja prijave na konkurs,  (uvjerenje – obrazac  PBA 4A, MUP RS);
  • Rješenja Fonda zdravstvenog osiguranja Republike Srpske kojim su priznata prava na postupke biomedicinski potpomognute oplodnje ili potvrdu Fonda zdravstvenog osiguranja o ostvarenim postupcima biomedicinski potpomognute oplodnje na teret Fonda zdravstvenog osiguranja Republike Srpske;
  • žena koja je imala više pokušaja finansiranih vlastitim sredstvima treba dostaviti dokaze o provedenim postupcima BMPO;
  • medicinski nalaz  ne stariji od 6 mjeseci (nalaz ginekologa) sa dijagnozom primarnog ili sekundarnog steriliteta i preporukom za postupak BMPO;
  • fotokopiju lične karte za oba supružnika;
  • dokaz da nije ranije ostvareno pravo na dodjelu jednokratne pomoći (Odjeljenje za finansije Grada Doboj);
  • račun  ili predračun troškova asistirane reprodukcije;

IV

Konkurs ostaje otvoren do 30. novembra 2022. godine a objaviće se u dnevnom listu „Glas Srpske“, na oglasnoj tabli Grada Doboj i internet stranici Grada Doboj.

Neblagovremeni i nepotpuni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje.

Komisija imenovana od strane Gradonačelnika će razmotriti zahtjeve i utvrditi prijedlog za donošenje konačne Odluke u skladu sa Pravilnikom o dodjeli sredstava za podršku pronatalitetnoj politici  Grada Doboj.

Zahtjevi sa potrebnom dokumentacijom mogu se podnijeti neposredno u prijemnoj kancelariji Grada Doboj ili poštom  na adresu:

GRAD DOBOJ
GRADONAČELNIK GRADA DOBOJ

KOMISIJI ZA SUFINANSIRANjE TROŠKOVA BIOMEDICINSKI POTPOMOGNUTE OPLODNjE

Hilandarska 1. Doboj, 74 000

sa naznakom

„Za javni konkurs za dodjelu novčanih sredstava za sufinansiranje troškova jednog postupka biomedicinski potpomognute oplodnje“.

Javni poziv za angažovanje konsultanta za strateško planiranje putem ugovora o djelu

Na osnovu člana 39. Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni glasnik Republike Srpske“ broj 97/16, 36/19 i 61/21), člana 35. Statuta Grada Doboj („Službeni glasnik Grada Doboj“, broj 1/17), Zakona o strateškom planiranju i upravljanju razvojem u Republici Srpskoj („Službeni glanik Republike Srpske“ broj 63/21), Uredbe o strateškim dokumentima u Republici Srpskoj („Službeni glasnik Republike Srpske“ broj 94/21), Odluke o pokretanju procesa izrade Startegije razvoja Grada Doboj za period od 2023. do 2027. godine broj 01-013-75/22 od 09.02.2022. godine („Službeni glasnik Grada Doboj“ broj 2/22 i Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o pokretanju procesa izrade Strategije razvoja Grada Doboj za period od 2023 – 2027. godine broj 01-013-214/22 od 03.06.2022. („Službeni glasnik Grada Doboj“ broj 4/22), gradonačelnik Doboja objavljuje:

JAVNI POZIV

za angažovanje konsultanta za strateško planiranje putem ugovora o djelu

Predmet Javnog poziva:

Grad Doboj poziva zainteresovana fizička lica (konsultante) da dostave prijave za angažovanje na poslovima izrade Strategije razvoja grada Doboj za period 2023 – 2029. godine (Strategija) i to:

Konsultant za strateško planiranje – 1 izvršilac, do 35 dana konsultantskih usluga

Mjesto rada: Grad Doboj.

Period angažovanja: 6 (šest) mjeseci od dana zaključenja Ugovora o djelu.

Konsultant će pružati podršku Razvojnom timu Grada Doboja tokom procesa izrade strateškog dokumenta i obezbijediti njegov kvalitet u skladu sa postojećim pravnim i metodološkim okvirom za izradu strateških dokumenata u Republici Srpskoj. Konsultant će raditi u bliskoj saradnji sa koordinatorom za izradu Strategije i Razvojnim timom Grada Doboja.

Strategija je integrisani, multisektorski strateški dokument koji definiše javne politike i usmjerava i predstavlja sveukupni razvoj lokalne zajednice. Razvoj predstavlja višedimenzionalan proces ekonomske, društvene, ekološke, prostorne i institucionalne transformacije radi poboljšanja kvaliteta i standarda života građana, gdje su u razvojne procese uključeni svi akteri razvoja – vladin sektor, privatni sektor, civilno društvo i lokalna zajednica na principima održivosti i integracije i uravnoteženog razvoja.

Obaveze konsultanta utvrđene su Projektnim zadatkom. Projektni zadatak za konsultantsku uslugu nalazi se u prilogu Javnog poziva.

Pravo učešća

Pravo učešća na Javnom pozivu imaju fizička lica koji su državljani BiH, imaju završene studije VII stepena obrazovanja i koji ispunjavaju posebne uslove precizirane u dokumentu Projektni zadatak u prilogu Javnog poziva.

Obrazovanje i kvalifikacije

  • Univerzitetska diploma u oblasti ekonomije ili drugim relevantnim oblastima. Viši stepen obrazovanja smatra se prednošću.
  • Uvjerenje o uspješno završenoj obuci na temu izrade strateških dokumenata u skladu sa novim metodološkim okvirom u Republici Srpskoj i/ili Federaciji BiH.


Dodatne kvalifikacije:

  • Minimalno 5 godina iskustva u oblasti izrade strateških dokumenta na lokalnom ili višem nivou;
  • Iskustvo u pružanju tehničke podrške korisnicima u javnom sektoru u oblasti strateškog planiranja u skladu sa standardizovanim metodologijama razvojnog planiranja koje se primjenjuju u BiH;
  • Prethodno iskustvo u pružanju tehničke podrške lokalnim zajednicama i višim nivoima vlasti;
  • Dokazane analitičke sposobnosti i sposobnost konceptualizacije i jasnog i konciznog pisanja;

Potrebna dokumentacija i način prijave

Uz Prijavu kandidati su dužni dostaviti sljedeću dokumentaciju u orginalu ili ovjerenoj fotokopiji ne starijoj od tri mjeseca:

dokaz o zvanju magistra, odnosno doktora nauka;

dokumenata i pripremi i realizaciji projekata od strateškog značaja, te poznavanju metodološkog okvira za izradu strateških dokumenta u Republici Srpskoj;

sertifikati, linkovi dokumenata, treninzi i sl.) o naprijed navedenom iskustvu koja potvrđuje vještine tražene ovim Javnim pozivom, odnosno projektnim zadatkom u prilogu.


Javni poziv će biti objavljen na službenoj internet stranici Grada Doboja i u dnevnom listu „Glas Srpske“. Javni poziv ostaje otvoren osam (8) dana od dana objavljivanja u „Glasu Srpske“.

Prijave sa pratećom dokumentacijom zainteresovani kandidati su dužni dostaviti putem pošte ili neposredno na adresu:

Odjeljenje za strateško planiranje,
Evropske integracije i lokalni ekonomski razvoj

Gradska uprava
Grad Doboj, Cara Dušana br. 79A; 74000 Doboj

sa naznakom:

„Prijava na javni poziv za angažovanje konsultanta za učešće u izradi Strategije razvoja grada Doboj 2023 – 2029. godina“

Nepotpune prijave i prijave koje pristignu izvan utvrđenog roka neće biti uzete u razmatranje.

Dokumentacija dostavljena uz Prijavu se ne vraća podnosiocu. Posebno formirana Komisija imenovana od strane Gradonačelnika ocijeniće prijave dostavljene prema ovom Javnom pozivu i prema potrebi vršiti provjeru dostavljene dokumentacije, te obaviti izbor u skladu sa Projektnim zadatkom.

O rezultatima izbora kandidati će biti blagovremeno obaviješteni putem dopisa.

Dodatne informacije

Dodatne informacije o ovom Javnom pozivu mogu se dobiti u Odjeljenju za strateško planiranje, evropske integracije i lokalni ekonomski razvoj svakim radnim danom putem telefona: 053/250-096 ili putem e-maila: investicije@doboj.gov.ba

Javni poziv za upravljanjem grobljem Šušnjari

Na osnovu člana 3. Zakona o grobljima („Sl. glasnik RS“, broj: 31/13 I 6/14,), člana 10. Zakona o komunalnim djelatnostima („Sl. glasnik RS”, broj 124/11 i 100/17) i člana 19. Odluke o grobljima i pogrebnoj djelatnosti („Sl. glasnik grada Doboj”, broj: 1/16) gradonačelnik grada Doboj raspisuje

JAVNI POZIV

za upravljanje grobljem Šušnjari

Raspisuje se Javni poziv za upravljanje grobljem Šušnjari koje se nalazi na području Grada Doboj, na parcelama označenim kao k.č.br. 578/1, površine 3859 m2, k.č. 578/2 površine 3454 m2, k.č.679 površine 565m2, k.č. 680 površine 810m2, k.č.681 površine 1497m2, k.č. 682 površine 555m2, k.č. 683 površine 745m2, k.č. 684 površine 2071 m2, k.č. 685 površine 7451m2, k.č. 686 površine 660 m2, k.č. 687 površine 8201m2, k.č. 688 površine 810m2, k.č. 690 površine 380m2 i k.č. 691 površine 2076 m2, K.O. Doboj, ukupne površine 32.324,00 m2.

  1. Upravljač je obavezan da:

– gradskim grobljem upravlja sa pažnjom dobrog privrednika, te vrši redovno, tekuće i investiciono održavanje i na taj način obezbijedi njihovo potpuno i trajno funkcionisanje,

– održava groblje u urednom stanju,

– održava i gradi zajedničke dijelove groblja (zelenilo, staze, potporne i ogradne zidove, ograde i ostale infrastrukturne objekte) vodeći računa o funkcionalnosti i estetskom izgledu groblja,

– vrši uređenje prostora oko grobnog mjesta, kao i izgradnju grobnica, uz mogućnost da izgradnju grobnica kao i ostale radove na grobnicama (oblaganje temelja, postavljanje spomenika) vrše preduzetnici i druga privredna društva registrovana za tu djelatnost na osnovu zaključenog ugovora sa vlasnikom grobnog mjesta, uz prethodno pribavljeno odobrenje upravljača,

– donese Pravila koja će sadržati odredbe o upotrebi, održavanju, čistoći, obavezi plaćanja naknada, te drugim pitanjima neophodnim za normalno upravljanje i održavanje groblja na koja saglasnost daje nadležni organ grada,

– donese Pravila ponašanja na groblju,

– licu koje na to stekne pravo, izda uvjerenje ili odgovarajući akt o korištenju grobnog mjesta,

– izradi Cjenovnik svih usluga na gradskom groblju koji dostavlja na saglasnost nadležnom organu grada,

– vodi propisanu evidenciju u skladu sa zakonskim odnosno podzakonskim propisima (program kojim se vodi evidencija: grobljanska knjiga, katastar groblja i elektronsko evidentiranje),

– obezbijedi mrtvačnicu najmanjeg kapaciteta 12 osoba (umrla lica), kapelu, zgradu za obavljanje vjerskih obreda (najmanjeg kapaciteta 120 osoba),

– obezbijedi potreban alat za rad (kolica za prevoz pokojnika, lift za spuštanje pokojnika u grobnicu, 2 (dva) pogrebna (specijalna) vozila prema standardu za ovu vrstu posla, gradjevinsku mašinu za iskop grobnog mjesta i uredjenje terena, ručni alat (najmanje 6 (šest) trimera, 4 (četiri) duvaljke, 5 (pet) kosačica, 4 (četiri) metalna ašova, 4 (četiri) krampa, 4 (četvora) ručna kolica, 8 (osam) metalnih lopata).

Ukoliko upravljač izgradi neki od objekata propisanih zakonskim odnosno podzakonskim propisima isti su vlasništvo grada.

  1. Upravljač je samostalni nosilac povjerenih poslova i obavlja ih u svoje ime i za svoj račun, i za povjerene poslove odgovara sa pažnjom dobrog privrednika u skladu sa odredbama Zakonom o obligacionim odnosima.
  2. Upravljač odgovara za štetu koju prouzrokuje korisnicima ako ne upravlja i ne održava groblja na način propisan odredbama Zakona o grobljima („Sl. glasnik RS“, broj: 31/13 I 6/14,) i odredbama Odluke o grobljima i pogrebnoj djelatnosti („Sl. glasnik grada Doboj”, broj: 1/16).
  3. Upravljač je dužan da putem sredstava javnog informisanja izda obavještenje o planiranim ili očekivanim smetnjama i prekidima koji će nastati ili mogu nastati u radu ili održavanju gradskog groblja najkasnije 3 dana prije očekivanog prekida ili smetnji.
  4. Ako dođe do poremećaja ili prekida u radu, upravljanju i održavanju gradskog groblja usljed više sile ili drugih razloga koje upravljač nije mogao da predvidi ili spriječi, obavezan je da odmah preduzme mjere za otklanjanje uzroka poremećaja, odnosno prekida i da o tome bez odlaganja obavijesti nadležno Odjeljenje gradske uprave Doboj.
  5. Upravljač će održavanje gradskog groblja vršiti na teret prihoda ostvarenih od obavljanja pogrebne djelatnosti,
  6. Upravljač je obavezan da na osnovu:

• izgradnje grobova i grobnica,

• prodaje zemljišta za grobnice,

dostavlja izvještaje o izgradjenim grobovima i grobnicama i ostvarenim prihodima od prodaje zemljišta za grobnice ovjeren od strane nadležnog organa upravljača tromjesječno u toku kalendarske godine, te da naknadu na račun grada Doboj uplati najkasnije 10 (deset) dana od dostavljanja izvještaja.

Početna cijena na ime izgradjenog grobnog mjesta koju će upravljač plaćati gradu iznosi 50,00 KM bez PDV-a po jednom grobnom mjestu.

  1. Grad Doboj će sredstva iz tačke 7. utrošiti na izgradnju i održavanje infrastrukture na području grada.
  2. Grad Doboj će sa izabranim Upravljačem zaključiti Ugovor na period od 4 (četiri) godine kojim će detaljno biti definisane prava i obaveze ugovornih strana.

10 Pravo učešća u ovom javnom pozivu imaju pravna lica i samostalni preduzetnici, koji ispunjavaju sledeće uslove:

– koja su registrovana za obavljanje sledećih djelatnosti:

• pogrebne i pripadajuće djelatnosti,

• uslužne djelatnosti uređenja i održavanja zelenih površina,

• specijalizovane građevinske djelatnosti (izgradnja dijelova objekata i objekata niskogradnje i pripremni radovi u tu svrhu).

– da su uspješno realizovali najmanje 2 (dva) ugovora koji se odnose na održavanje čistoće javnih površina, ili ugovora čiji su karakter i kompleksnost slični navedenim, za posljednje tri godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja ako je pravno lice ili samostalni preduzetnik registrovan, odnosno počeo sa radom prije manje od tri godine.

– da ima najmanje 17 (sedamnaest) zaposlenih (ukoliko se desi da se organizuje više od jedne sahrane u kratkom roku, neophodno je 8 (osam) ukopnih radnika, 3 (tri) gradjevinska radnika, 3 (tri) vozača, 1 (jedan) rukovodilac administrativnih poslova, 2 (dva) radnika za rad sa strankama od kojih će 1 (jedan) radnik voditi evidenciju (grobljanska knjiga i katstar groblja)),

  1. Kao dokaze o ispunjenosti uslova iz prethodne tačke učesnici u javnom pozivu trebaju dostaviti:

-Izvod iz sudskog registra, odnosno odgovarajući akt od registarskog organa u kome su pored sjedišta lica, odnosno preduzetnika, naznačene i djelatnosti za koje je pravno lice, odnosno preduzetnik registrovan,

– Spisak realizovanih ugovora koji se odnose na realizaciju poslova navedenih u prethodnoj tački, ovjeren i potpisan od strane nadležnog lica učesnika na javnom pozivu,

– Potvrde o izvršenim ugovorima koji su navedeni u spisku, a koje se odnose na poslove iz tačke 10., izdate i ovjerene od strane naručioca posla, koje sadrže: naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata,

• predmet ugovora,

• vrijednost ugovora,

• vrijeme i mjesto izvršenja ugovora i

• navode o uredno izvršenim ugovorima.

Spisak zaposlenih radnika ovjeren i potpisan od strane nadležnog lica učesnika na javnom pozivu,
Uvjerenje o broju radnika (izdato od strane Poresku uprave RS).
Svi dokumenti moraju biti ovjereni od strane nadležnog organa i ne smiju biti stariji od 3 mjeseca (dostavljaju se u originalu ili ovjerenoj kopiji).

  1. Kao upravljač će biti izabran učesnik koji ispunjava uslove navedene u javnom pozivu i koji ponudi najveći iznos naknade iz tačke 7. javnog poziva.
  2. Ukoliko više učesnika ponudi isti iznos, kao upravljač će biti izabran učesnik koji bude imao najbolje reference, u smislu, da će biti izabran onaj učesnik koji bude dostavio potvrde investitora o izvršenim ugovorima čija je zbirna vrijednost najveća.
  3. Izbor upravljača grobljem će izvršiti Komisija koju imenuje Gradonačelnik grada Doboj posebnim rješenjem.
  4. Prijava sa dokazima o ispunjenosti uslova i ponude se dostavljaju na adresu Grad Doboj, ul. Hilandarska br. 1, (poštom ili putem protokola ) sa naznakom „Prijava za učeššće u javnom pozivu za upravljanje grobljem Šušnjari“- ne otvarati.

Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.

Javni poziv ostaje otvoren 10 dana od dana objavljivanja na oglasnoj tabli Grada Doboj i dnevnom listu „Glas Srpske“.

Akcija „Najuređenije dvorište“

Grad Doboj organizuje akciju ”Najuređenije dvorište”. Putem ovog obavještenja pozivaju se građani, vlasnici i korisnici individualnih objekata za stanovanje i kolektivno stambenih objekata sa područja Grada Doboja, da se prijave za učestvovanje u akciji za izbor najljepše uređenog dvorišta, balkona i terase stambenih objekata i najuređenijeg dvorište stambenih zgrada.

Akcija/takmičenje se organizuje u tri kategorije:

  • Kategorija 1 – najuređenije privatno dvorište;
  • Kategorija 2 – najuređenije dvorište zajednice etažnih vlasnika;
  • Kategorija 3 – najuređeniji balkon.

Građani mogu na i-mejl: protokoligradonacelnika@doboj.gov.ba poslati prijavu koja mora da sadrži ime i prezime osobe/ZEV-a koja/i se prijavljuje, adresu i kontakt telefon te 10 odabranih fotografija dvorišta ili balkona sa naznakom kategorije za koju se aplicira.

Prijave se zaprimaju do 1.7.2022.godine zaključno sa tim datumom isključivo elektronskim putem.

Po zaključenju prijava, radno tijelo Gradske uprave će da izvrši pregled prispjelih aplikacija, ocjenu najboljih aplikanata u navedenim kategorijama a potom pobjednike među najboljim će da biraju sami građani on-lajn glasanjem putem zvanične fejsbuk stranice Gradonačelnika Doboja.

Grad Doboj je obezbjedio adekvatne nagrade pobjednicima iz sve tri kategorije.

Budi i ti dio akcije koja će da uljepša naš grad !

U nastavku možete preuzeti grafiku.