Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Одјељење за финансије

Одјељење за финансије припрема одлуку о буџету, одлуку о извршењу буџета и одлуку о измјенама и допунама одлуке о буџету, те следеће послове:

  • у поступку израде одлуке о буџету координира рад са начелницима одјељења и шефовима служби у Градске управе Града као и са надлежним представницима буџетских корисника;
  • припрема извјештај о извршењу буџета;
  • спроводи и стара се о благовременом извршењу одлука и других аката Скупштине и њених тијела који се односе на област финансија;
  • припрема контни план са конкретизацијом шестоцифрених рачуна према усвојеној одлуци о буџету;
  • врши ликвидатуру документа за сва готовинска и безготовинска плаћања, провјерава рачунску исправност докумената и комплетира документацију са свим потребним прилозима;
  • контролише и својим потписом на свим трезорским обрасцима који се односе на потрошачке јединице Градске управе потврђује исправност наведених конта;
  • врши поравнање извода трезора;
  • припрема трезорски образац 3 за потрошачке јединице Градске управе за спољни дуг;
  • израђује информације за потребе Скупштине Града, Градоначелника Града и друге кориснике по потреби;
  • припрема увјерења о подацима о којима води евиденцију;
  • по потреби ради према генералном овлашћењу за рад у трезорском систему;
  • спроводи поступак набавке роба, услуга или радова у складу са Законом о јавним набавкама у БиХ;
  • врши набавку инвентара опреме и потрошног материјала за рад Градске управе и буџетских корисника који се финансирају из буџета Града односно Градске управе ;
  • врши послове инвестиционог и текућег одржавања објеката и опреме потребне за рад Градске управе и осталих буџетских корисника;
  • координира рад са другим одјељењима и буџетским корисницима везано за потребе набавке роба и услуга;

У оквиру Одјељења за финансије организована су три одсјека и то:

  • Одсјек за буџет,
  • Одсјек за финансије, рачуноводство и трезор и
  • Одсјек за јавне набавке.