Одјељење за финансије
Одјељење за финансије припрема одлуку о буџету, одлуку о извршењу буџета и одлуку о измјенама и допунама одлуке о буџету, те следеће послове:
- у поступку израде одлуке о
буџету координира рад са начелницима одјељења и шефовима служби у Градске
управе Града као и са надлежним представницима буџетских корисника; - припрема извјештај о
извршењу буџета; - спроводи и стара се о
благовременом извршењу одлука и других аката Скупштине и њених тијела који се
односе на област финансија; - припрема контни план са
конкретизацијом шестоцифрених рачуна према усвојеној одлуци о буџету; - врши ликвидатуру документа
за сва готовинска и безготовинска плаћања, провјерава рачунску исправност
докумената и комплетира документацију са свим потребним прилозима; - контролише и својим
потписом на свим трезорским обрасцима који се односе на потрошачке јединице
Градске управе потврђује исправност наведених конта; - врши поравнање извода
трезора; - припрема трезорски образац
3 за потрошачке јединице Градске управе за спољни дуг; - израђује информације за
потребе Скупштине Града, Градоначелника Града и друге кориснике по потреби; - припрема увјерења о
подацима о којима води евиденцију; - по потреби ради према
генералном овлашћењу за рад у трезорском систему; - спроводи поступак набавке
роба, услуга или радова у складу са Законом о јавним набавкама у БиХ; - врши набавку инвентара
опреме и потрошног материјала за рад Градске управе и буџетских корисника који
се финансирају из буџета Града односно Градске управе ; - врши послове инвестиционог
и текућег одржавања објеката и опреме потребне за рад Градске управе и осталих
буџетских корисника; - координира рад са другим
одјељењима и буџетским корисницима везано за потребе набавке роба и услуга;
У оквиру Одјељења за финансије организована су три одсјека и то:
- Одсјек за буџет,
- Одсјек за финансије, рачуноводство и трезор и
- Одсјек за јавне набавке.
finansije@doboj.gov.ba
+387 53 242 001